Find den første og bedste LEAR 3Q0 gateway hvor du også kan finde et datasæt til en Golf 7.
Bare glem selve bogstaverne til at starte med. Start med at finde en der har datasæt liggende for ellers er det komplet ligegyldigt hvad den hedder. Når du så har fundet det, flasher man bare gw til nyeste version så passer bogstaverne på label’en alligevel ikke længere.
Hvis jeg var dig, ville jeg opgive de her projekter når ikke du har værktøjerne / datasæt / mulighed for selv at lave swap koder / fjerne komponent beskyttelse.
Jeg er med på at man kan spare en del penge ved at finde stumper på eBay, men når ikke de virker pga ovenstående er det jo op ad bakke
Det er ikke fordi jeg bare har nej hatten på over for din entusiasme - det er bare forbi eftermonteringer på MQB-bilerne ikke altid bare er sådan lige med mindre man har alle ‘hjælpe værktøjerne’
Denne er fx fin:
https://www.ebay.de/itm/313248455028
Og skriv så til fx ‘kreativ’ som kan hjælpe med det hele. Om du selv må medbringe stumper må du tage med ham....
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display