Er der nogle herinde der vil kunne hjælpe med at aktivere travel assist på min Touran? Så vidt jeg ved har den alt det nødvendige udstyr og da jeg står og skal ud på en længere tur igennem Europa ville det være en fantastisk feature at have med. Jeg er lokaliseret i Holte men da jeg ikke synes jeg kan få kortet over ‘kodere’ til at fungere spørger jeg her i det åbne forum om der mon er nogle i området som vil kunne hjælpe, gerne allerede her i weekenden.
Travel Assist på Touran
-
Machenka
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Travel Assist på Touran
Hejsa,
Er der nogle herinde der vil kunne hjælpe med at aktivere travel assist på min Touran? Så vidt jeg ved har den alt det nødvendige udstyr og da jeg står og skal ud på en længere tur igennem Europa ville det være en fantastisk feature at have med. Jeg er lokaliseret i Holte men da jeg ikke synes jeg kan få kortet over ‘kodere’ til at fungere spørger jeg her i det åbne forum om der mon er nogle i området som vil kunne hjælpe, gerne allerede her i weekenden.
- HansH
- Admin
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Taulov
- Has thanked: 4205 times
- Been thanked: 5780 times
Re: Travel Assist på Touran
Velkommen til DK's bedste forum for VAG entusiaster! 
@diskoboy - var det måske noget for dig ?
@diskoboy - var det måske noget for dig ?
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273
Elli - hun er en 2020 e-Golf (300) : viewtopic.php?f=108&t=156813
- diskoboy
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
- Has thanked: 127 times
- Been thanked: 339 times
Har sendt e-mail til trådstarter
Senest rettet af diskoboy 12. jul 2024, 22:35, rettet i alt 1 gang.
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display
- HansH
- Admin
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Taulov
- Has thanked: 4205 times
- Been thanked: 5780 times
… og det kan han så ikke lige endnu 
Elsa - hun er en 2022 Skoda Enyaq iV 80 Sportline : viewtopic.php?f=107&t=157273