Kodning ag automatisk bagklap så den ikke bipper ved åbning?
-
cni
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Hej,
jeg er simpelthen så træt af, at den automatiske bagklap bipper, når den åbner i min Superb - kan det mon kodes, så bipperiet bliver slået fra?
Og så kunne jeg også godt tænke mig at sidespejlene automatisk klapper ind når bilen låses, kan det laves (den har klap-bare spejle, men så skal jeg bruge drejeknappen i døren)?
Pft,
/cni
jeg er simpelthen så træt af, at den automatiske bagklap bipper, når den åbner i min Superb - kan det mon kodes, så bipperiet bliver slået fra?
Og så kunne jeg også godt tænke mig at sidespejlene automatisk klapper ind når bilen låses, kan det laves (den har klap-bare spejle, men så skal jeg bruge drejeknappen i døren)?
Pft,
/cni
- Tonny
- Admin
- Geografisk region: Vestjylland
- Geografisk sted: 7280 Sdr. Felding
- Has thanked: 308 times
- Been thanked: 736 times
Re: Kodning ag automatisk bagklap så den ikke bipper ved åbn
Det med bipperiet har jeg ingen ide om, men mon ikke det kan dæmpes?!cni skrev:Hej,
Pft,
/cni
Har du prøvet at holde låseknappen i bund i 3 sekunder (altså komfortluk) og se om ikke de så klapper ind?
-
cni
- Helt nyt medlem
Ja det virker fint - men det er jo ikke særlig automatiskTonny skrev: Har du prøvet at holde låseknappen i bund i 3 sekunder (altså komfortluk) og se om ikke de så klapper ind?
Jeg vil gerne have den kodet, så den gør det hver gang - af sig selv.
- Tonny
- Admin
- Geografisk sted: 7280 Sdr. Felding
- Has thanked: 308 times
- Been thanked: 736 times
Det er jeg ganske overbevist om at du ikke kan. Du skal bare være glad for den kan med komfortluk funktionen, det er der mange der gerne ville havecni skrev:Ja det virker fint - men det er jo ikke særlig automatiskTonny skrev: Har du prøvet at holde låseknappen i bund i 3 sekunder (altså komfortluk) og se om ikke de så klapper ind?
Jeg vil gerne have den kodet, så den gør det hver gang - af sig selv.
- strandgaard
- Medlem
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ebeltoft
- Been thanked: 3 times
Bipperiet kan du få dæmpet ved dit værksted. Det er justerbart mellem 1 og 100 - standard er 50. Min står på 1 og så kan det næsten ikke høres.
Pt. kan det ikke gøres vha. VCDS for der er en fejl i den nuværende version (10.6.1)
Pt. kan det ikke gøres vha. VCDS for der er en fejl i den nuværende version (10.6.1)
Jan Strandgaard
The only real wisdom is knowing you know nothing
2025 Skoda Enyaq Coupe 85
2020 VW eGolf
The only real wisdom is knowing you know nothing
2025 Skoda Enyaq Coupe 85
2020 VW eGolf
-
Gossa
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: Århus området
- Has thanked: 1 time
Er det så en fejl du har konstateret i de tidligere versioner ligeså?strandgaard skrev:Bipperiet kan du få dæmpet ved dit værksted. Det er justerbart mellem 1 og 100 - standard er 50. Min står på 1 og så kan det næsten ikke høres.
Ellers kan du benytte een af disse .....
mvh
Gossa
SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.
Audi A6 Avant, 2.8 AUT, 1998
Gossa
SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.
Audi A6 Avant, 2.8 AUT, 1998
-
cni
- Helt nyt medlem
Jeg har nu langt om længe været på værksted for at få dæmpet bipperiet - men det kunne ikke lade sig gøre, sagde de...
Har dem lidt mistænkt for ikke at have undersøgt mulighederne ordentligt!
Så er der nogen af jer, der ved specifikt, hvad der skal kodes og hvordan man gør, for at få fjernet/dæmpet bipperiet ifm. automatisk bagklap?
På forhånd tak!
Så er der nogen af jer, der ved specifikt, hvad der skal kodes og hvordan man gør, for at få fjernet/dæmpet bipperiet ifm. automatisk bagklap?
På forhånd tak!
-
ta5
- Medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Been thanked: 2 times
Jeg fjernede det på en superb igår, meget simpelt, man går ind i elektronik for automatisk bagklap og der er sat hak i advarselstone installeret, det hak fjerner man og vupti ingen biplyd 
- Krog
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: 8362 Hørning
- Has thanked: 45 times
- Been thanked: 16 times
cni skrev:Jeg har nu langt om længe været på værksted for at få dæmpet bipperiet - men det kunne ikke lade sig gøre, sagde de...
På forhånd tak!
Hold nu kæft hvor er det pinligtta5 skrev:Jeg fjernede det på en superb igår, meget simpelt, man går ind i elektronik for automatisk bagklap og der er sat hak i advarselstone installeret, det hak fjerner man og vupti ingen biplyd
Til dem af jer som arbejder på de autoriserede værksteder, det er ikke som jeg bander over. Jeg antager at I bruger tid her på sitet, blandt andet for at hjælpe andre, men også for at lære af andre.
It’s better to be approximately right, rather than precisely wrong!!
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt
PB for udlæsning og kodning - VDCS, altid opdateret til nyeste version
Touran 2016, 2.0 TDI, DSG, Highline
Fabia Combi II 2008, 1.4 Benzin
Golf V variant 2008, 1.9 TDI, Sportline - Solgt
- i-s
- Meget aktiv medlem
- Kommerciel bruger: i-s.dk
- Geografisk sted: Struer
- Has thanked: 595 times
- Been thanked: 1012 times
- Kontakt:
-
cni
- Helt nyt medlem
Jeg var omkring min nabo (VCDS-ejer) i går og vi fik ikke lov til at skrue ned for lyden - der var noget med "sikker adgang" der ikke ville lege med - er det den fejl, du oplevede med 10.6.1?strandgaard skrev:Bipperiet kan du få dæmpet ved dit værksted. Det er justerbart mellem 1 og 100 - standard er 50. Min står på 1 og så kan det næsten ikke høres.
- AU-R8
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: København
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 308 times
Lige te supplerende til min Q7 og aut. bagklap.
Kan den kodes så man lukker den ved tryk på knap i kabine og/eller fjernbetjeningen.
Ved godt at det ikke er meningen man skal kunne det af hensyn til at en person bliver klemt.
Kan den kodes så man lukker den ved tryk på knap i kabine og/eller fjernbetjeningen.
Ved godt at det ikke er meningen man skal kunne det af hensyn til at en person bliver klemt.
- Watcher
- Hyper aktiv medlem
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- Kommerciel bruger: CarTrends.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 1347 times
- Kontakt:
Yes kufatec laver modul til det koster ca 150euro og kræver ingen kodning eller noget..AU-R8 skrev:Lige te supplerende til min Q7 og aut. bagklap.
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg
- AU-R8
- Meget aktiv medlem
Sender dig lige en pm i morgen, måske også man kan slå højre sidespejl ned ved bakgear. Kodes ?Watcher@CarTrends.dk skrev:Yes kufatec laver modul til det koster ca 150euro og kræver ingen kodning eller noget..AU-R8 skrev:Lige te supplerende til min Q7 og aut. bagklap.
- Watcher
- Hyper aktiv medlem
- Geografisk region: Sverige - (syd)
- Kommerciel bruger: CarTrends.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 57 times
- Been thanked: 1347 times
- Kontakt:
Ja det tror jeg godt vi kan.. Virker fint på de nye a4 og a5 bar med kodning så det kan vi nok også på q7AU-R8 skrev:Sender dig lige en pm i morgen, måske også man kan slå højre sidespejl ned ved bakgear. Kodes ?Watcher@CarTrends.dk skrev:Yes kufatec laver modul til det koster ca 150euro og kræver ingen kodning eller noget..AU-R8 skrev:Lige te supplerende til min Q7 og aut. bagklap.
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
- AU-R8
- Meget aktiv medlem
Er det dig der er Rene ?? eller hvilken mail skal jeg bruge.Watcher@CarTrends.dk skrev:Ja det tror jeg godt vi kan.. Virker fint på de nye a4 og a5 bar med kodning så det kan vi nok også på q7AU-R8 skrev:Sender dig lige en pm i morgen, måske også man kan slå højre sidespejl ned ved bakgear. Kodes ?Watcher@CarTrends.dk skrev:Yes kufatec laver modul til det koster ca 150euro og kræver ingen kodning eller noget..