Golf 6 orig. xenon, kodning af effektmoduler
-
jonas voss
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Golf 6 orig. xenon, kodning af effektmoduler
Det skulle være en komplet lygte.. men det så os til indkøbt pris.. Men ja jeg ville da lige tjekke op på det igen. 
-
jonas voss
- Helt nyt medlem
skal jeg bruge den box der nu hvor jeg har en 2010 model. kan se at du´skriver at din er en sen 2008'er
-
Anders D
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: København
- Has thanked: 92 times
- Been thanked: 190 times
Ja du skal, da jeg skrev det med 2008'eren i sin tid var det fordi jeg troede det var årgangsbestemt men det er det ikke. Derimod er LED baglygter understøttet fra uge 45/2009.jonas voss skrev:skal jeg bruge den box der nu hvor jeg har en 2010 model. kan se at du´skriver at din er en sen 2008'er
Når der skal xenon til skal man have en styreboks der ender på 87 i versionsnummer, så der er ikke andet at gøre end at udlæse den du har nu.
-
jonas voss
- Helt nyt medlem
Okay og hvem kan så udlæse det for mig..? er lidt blank ang. bil elektronik... hehe
Skal havde bilen til service i næste uge, så er det noget VW værkstedet kan udlæse?
Skal havde bilen til service i næste uge, så er det noget VW værkstedet kan udlæse?
-
Anders D
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: København
- Has thanked: 92 times
- Been thanked: 190 times
Hvis du er helt blank ville jeg i det hele taget fraråde dig at gå i gang med projektet.
Der skal loddes på de mest vitale ledninger i det man kalder CAN bussen i bilen. Går det galt flytter bilen sig ikke ud af stedet.
Der skal loddes på de mest vitale ledninger i det man kalder CAN bussen i bilen. Går det galt flytter bilen sig ikke ud af stedet.