Det har længe drillet lidt at få memory til at virke på passagersædet, men det lykkedes for et par dage siden. Til min store overraskelse, virker “Easy entry” nu også på passagersædet, efter jeg fik liv i memorydelen.
Memory har hele tiden virket på førersædet, mens Easy Entry aldrig har virket. Forsøgte at kode det dengang sæderne blev sat i, men da det ikke virkede på nogen af sæderne, gik jeg bare ud fra at det nok slet ikke kunne lade sig gøre. Vidste slet ikke det måske var en mulighed, inden jeg købte sæderne.
Men hvordan får jeg Easy Entry til også at virke på førersædet?
Samtlige indstillinger for både førersæde og passagersæde er 100% identiske (Bruger OBD11), hvorfor det også undrer mig det så ikke virker på førersædet. Har kigget lidt andre steder. Flere skriver det kan aktiveres ved at aktivere:
Easy Entry front
Enabling EasyEntry front seat passenger by driver
Men de er begge aktiveret, og har været det siden sæderne blev monteret i efteråret.
Hele koden for “36 Driver seat”:
01 18 BA 40 00 01 3C 00 08 03 01 01 01 01 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 21 50 00
(“06 Passenger Seat“ er 100% identisk)
Nogen der har en ide om hvorfor det ikke virker på førersædet, og evt. en ide til at få liv det?
Har levet lykkeligt uden at vide det var muligt indtil nu, men når det nu alligevel ser ud til at være muligt, ville det da være fint at få til at virke 100%.