Hej alle.
Jeg har orig vcds men mangler erfaringer om hvilken Kina Software jeg kan udlæse pin fra det gamle instrument og lægge det over i det nye samt matche km stand på de to instrumenter ..
Altså hvem har i købt jeres clone kabel af der virkede og ville kunne gøre ovenstående.
Jeg har selvf også kigget på orig vag tacho, opelinfo.com, carprog
Avdi osv men da det ( formentlig)kun skal bruges denne ene gang så er det for
Mange penge. ( ved godt at Kina kabler er noget ustabilt møg, derfor bruges orig vcds til alt andet)
Kabel til immo3 skift
- Blackfinger
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Århus
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 434 times
Re: Kabel til immo3 skift
Vag Tacho USB i enhver version bør kunne det du efterlyser. Og det er nemmeste at bruge.
Eller Vag K+Can Commander.
Eller Vag K+Can Commander.
-
seer
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kabel til immo3 skift
Ok.. Har selv skaffet en kopi vag k +Can commander 1.4 fra aliexpress men ka sgu ik finde ud af at få det pakket ud... Skrev med en herinde fra der muligvis havde købt det fra et sted hvor det rent faktisk virkede...men ikke hørt fra ham endnu.
Hvis nogen har personlig erfaring med en eBay leverandør hvor vedkommende rent faktisk fik det til at virke må de gerne skrive (
ved sgu ik om det bare er urealistisk med en clone vag tacho der rent faktisk virker
)
Hvis nogen har personlig erfaring med en eBay leverandør hvor vedkommende rent faktisk fik det til at virke må de gerne skrive (
ved sgu ik om det bare er urealistisk med en clone vag tacho der rent faktisk virker
)