skal skifte bagbremser på en passat fra 07 med elektrisk pakerings bremse.
ved at man skal bruge tester til når stempler skal trykkes tilbage, men har en vas 5054 A tester på mit arbejde,
men der ligger kun skoda på, er der nogen som ved om man kan bruge den ved at gå gennem selvdiagnose....
vas 5054a til elektrisk P. bremse
-
kbh28
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: vas 5054a til elektrisk P. bremse
det bude du kunne i grundindstilling kanal 7 bremsene åbnes. kanal 6 bremserne lukkes og grundindstillng kanal 10.
-
danielp
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Been thanked: 0
har fået lavet bremser nu, kunne sagtens bruges vores tester med skoda på. takker for hjælpen...
-
Kildevang
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Kildevang's Auto
- Geografisk sted: Slagelse
- Been thanked: 1 time
hvis det skal være helt efter bogen skal man faktisk lave en grund justering af en niveau føler i 020 efter du har kørt afprøvning i 010
Kildevang's Auto smid en mail for et godt tilbud... Martin(a)kildevangsauto.dk.
Nyhed Vi har fået 4 hjulsudmåling på værsktedet så nu laver vi også det 795 incl moms.
Jeg har vcds samt Breddetester, så skriv hvis du har brug for hjælp, jeg holder til i slagelse.
Aircon service og fejlfinding. Forsikringsskader, incl glasskade.
Udsk. af ruder. Alt i dæk & fælge. Skaffer Partikkelfiltre og katalysator til meget skarpe priser.
Nyhed Vi har fået 4 hjulsudmåling på værsktedet så nu laver vi også det 795 incl moms.
Jeg har vcds samt Breddetester, så skriv hvis du har brug for hjælp, jeg holder til i slagelse.
Aircon service og fejlfinding. Forsikringsskader, incl glasskade.
Udsk. af ruder. Alt i dæk & fælge. Skaffer Partikkelfiltre og katalysator til meget skarpe priser.