Hvis børnene kan være der på prøveturen, så hvorfor ikke..
Hvad så hvis det ender med dyre lærepenge, der er ingen lommer i de sidste bukser alligevel, sq fedt der er nogen der tager springet og følger drømmen.
Sendt fra min D5803 med Tapatalk
Hvor har jeg skrevet noget om fornuft?farouche skrev:Lad være med at bilde dig selv ind at det er fornuftigt, det er det ikke.. Gør det fordi du har lyst..
Hvor?lune skrev:spændende.
vi overvejer en w204 coupe med 2 unger på 5 og 8, men der er selvfølgelig også en del mere plads.
Det er selvfølgelig svært for mig at påvise inden skidtet skal sælges igen. Det er bare sådan en mavefornemmelse jeg har.styker skrev:
Og jeg vil nu tillade mig at betvivle at en Porsche der bliver brugt året rundt nu også rent faktisk stiger i værdi som en der kun bliver brugt i godt vejr.
Måske ikke direkte skrevet fornuft, men kender proceduren med at overbevise sig selv, og så kommer der formuleringer som "Det kan man sagtens" om noget man kort efter bander overTonny skrev:Hvor har jeg skrevet noget om fornuft?farouche skrev:Lad være med at bilde dig selv ind at det er fornuftigt, det er det ikke.. Gør det fordi du har lyst..Det eneste fornuftige jeg har skrevet er vel at leve mens man gør det.
Du fangede godt den med afskrivningen ikke?GranTurismo skrev:...eller en Cayenne som eneste bil.
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/porsch ... tr/2819694
Fordi de er teknisk svære at udnytte 100%. Og fordi de er dyrere at producereJosl skrev:Hvordan kan det egentlig være at ingen andre bilmærker laver baghjulstrukket biler med motoren bagi?
Ved godt at en 911 er en udødelig klassiker og har en status som få andre biler nyder, men det er jo en også en mildest talt succesfuld racerbil så hvorfor gør ingen andre som Porsche?![]()
Btw. Gør det! Hvad er det værste der kan ske![]()
What? Den største udgift ved at have bil er afskrivning - det er noget af det jeg altid har for øje når jeg handler.Morten-S skrev:Argumentet med der ikke er afskrivning på den. Er det værste nogensinde![]()
Køb den og vær glad, nyd livet!
Alt alt for dyrt. Panamera er 1 mil bil. 911 er 300kthomasp skrev:Hvordan ser regnestykket ud med en Panamera på flex-leasing. En Panamera kan fåes til ca. 30000€ ved godt det ikke er en 911 men så kan ungerne stadig komme med på tur.
Hvis du bruger den som helårs bil, og kører 30.000+ så vil der være noget afskrivning, og alt efter hvor længe du beholder den, så er en sportsvogn med mange km, ikke altid det mest attraktive når den skal sælgesTonny skrev:What? Den største udgift ved at have bil er afskrivning - det er noget af det jeg altid har for øje når jeg handler.Morten-S skrev:Argumentet med der ikke er afskrivning på den. Er det værste nogensinde![]()
Køb den og vær glad, nyd livet!
Porsche har udfaset rørepinde og tandstangsstyring, så der mange der ikke kan lide automatboks og mener de er bedre til, at skifte gear end pdk.Watcher skrev:Jeg stadig ikke helt med på hvordan bilen ikke taber værdi? Hiver du stikket til speedometer eller hvad er planen ?
Sent from my Aiiiiiiightphone using Tapatalk
Tror der fremover også vil sælges nye Porscher med rørepind.SteffenR skrev:Porsche har udfaset rørepinde og tandstangsstyring, så der mange der ikke kan lide automatboks og mener de er bedre til, at skifte gear end pdk.Watcher skrev:Jeg stadig ikke helt med på hvordan bilen ikke taber værdi? Hiver du stikket til speedometer eller hvad er planen ?
Det er lidt ligesom de gamle luftkølet, 360/430 med manual gear stiger også i øjeblikket.
Sendt fra min iPhone uden tapatalk.

Du kan få manuelt gear i mange nye 911, Boxster og Cayman modeller.SteffenR skrev:Porsche har udfaset rørepinde og tandstangsstyring, så der mange der ikke kan lide automatboks og mener de er bedre til, at skifte gear end pdk.Watcher skrev:Jeg stadig ikke helt med på hvordan bilen ikke taber værdi? Hiver du stikket til speedometer eller hvad er planen ?
Det er lidt ligesom de gamle luftkølet, 360/430 med manual gear stiger også i øjeblikket.
Sendt fra min iPhone uden tapatalk.