Jeg har en Golf variant R-line og som i ved fås der ikke LED baglygter til variant.
Det er jo standard på den nye golf facelift.
Nogen der ved om de lygter passer og kan eftermonteres?
Mvh Simonsen
Men de nævnte numre er IKKE til Variant.jansimonsen skrev:har da snust mig frem til de nye reservedels numre på de nye LED baglygter
LED-Rückleuchten
- R-Design, Einbauzeit ca. 310 ZE 5G1.052.200.D
- Mit animiertem Blinker, Einbauzeit ca. 310 ZE 5G1.052.200.C
mvh Simonsen
Tager I et sæt næsten nye R-led i bytte ?Watcher skrev:Fra næste uge har vi dem på lager til hatchback. Dog skal det låses op online på vw's server så vi tilbyder kun en in house monteret løsning i enten kbh eller aalborg. Prisen er omkring 6000kr med alt
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nej de kommer til at være ret overflødige at sælge når folk kan få de nye istedet til næsten samme penge:)ROEN skrev:Tager I et sæt næsten nye R-led i bytte ?Watcher skrev:Fra næste uge har vi dem på lager til hatchback. Dog skal det låses op online på vw's server så vi tilbyder kun en in house monteret løsning i enten kbh eller aalborg. Prisen er omkring 6000kr med alt
Sent from my iPhone using Tapatalk
Watcher er du på den email du altid har været på? Og er det sådan lige til med en GTE'er 2017 model (Dog ikke Facelift)Watcher skrev:Den skal være der fysisk fordi vi skal kode den online på vw's server:)
Jeg har måske et sæt kun 6 måneder gamle originale GTE LED lygter til salgGaSelle skrev:Jamen, hvis nogen får et sæt "gamle" LED lygter i overskud, som de ellers bare ville bruge som dørstopper, kunne jeg måske være interesseret
Hvis de er billige, har det måske interesse. Jeg holder øje i markedssektionenfjeppe skrev:Jeg har måske et sæt kun 6 måneder gamle originale GTE LED lygter til salgGaSelle skrev:Jamen, hvis nogen får et sæt "gamle" LED lygter i overskud, som de ellers bare ville bruge som dørstopper, kunne jeg måske være interesseretDet kommer lidt an på hvornår Watcher kan leverer.
Jeg tror desværre ikke de er meget værd. De nye er langt pænere.fjeppe skrev:Jeg har ingen ide om hvad billigt er, men jeg snakker med Watcher om det, da han er mere inde i markedet end jeg er.