Men det ser ud til at blive endnu et godt projekt! - når nu det skal være en grå,sort,hvid så syntes jeg du er endt i den rigtige boldgade
Glæder mig til weekenden
Big D
marwie skrev:hej Rene`. så kom jeg hjem fra ferie.. og ja.. jeg nået flyet, selv om du begyndte at gøre mig noget nærvøsefter vores lille procjekt... heh heh....
helt sikkert det rigtige valg med hensyn til farve... er helt vildt med den Reventon (bil og farve)
følger spændt..............

Så må du bare trykke på regnemaskinen med den anden hånd... Hint: Pris på fælge + dæk + spacere ... og et kontonummer ... og forventet levering ...Watcher@CarTrends.dk skrev:bar svært med en handicappet hånd![]()
[/quote]Watcher@CarTrends.dk skrev:har også overvejet det og min saddelmager ku sagtens fix det, problemet er bar det vil blive SÅ beskidt sådan som de små sviner og så ryger effekten
jeg ved faktisk ik hvor lav den blir med de stænger ifølge deres hjemmeside skulle man ku gøre så sådan som den er på billedet nu bliver det HØJESTE bilen ka blive og så burde den jo ku blive skamlavlige nu er den kun sænket med vagcom det ka alle og enhver gøre gratis istedet for at gi 15.000kr for et elektrisk sænkningsmodul
Vh.
Hey Kan man også hæve den med vagcomBrixxx skrev:Watcher@CarTrends.dk skrev:har også overvejet det og min saddelmager ku sagtens fix det, problemet er bar det vil blive SÅ beskidt sådan som de små sviner og så ryger effekten
jeg ved faktisk ik hvor lav den blir med de stænger ifølge deres hjemmeside skulle man ku gøre så sådan som den er på billedet nu bliver det HØJESTE bilen ka blive og så burde den jo ku blive skamlavlige nu er den kun sænket med vagcom det ka alle og enhver gøre gratis istedet for at gi 15.000kr for et elektrisk sænkningsmodul
Vh.
yes... de er der stadigvækWatcher@CarTrends.dk skrev:hehe det ik sjovt uden spændning johar du været ude og teste om hestene stadig virker efter du kommet hjem
![]()
marwie skrev:hej Rene`. så kom jeg hjem fra ferie.. og ja.. jeg nået flyet, selv om du begyndte at gøre mig noget nærvøsefter vores lille procjekt... heh heh....
helt sikkert det rigtige valg med hensyn til farve... er helt vildt med den Reventon (bil og farve)
følger spændt..............

Brixxx skrev:Når men ville os bare lige hører mht hævning af traktoren![]()
Lige et spørgsmål ang udspartlet emblem !
Svejser han bare en plade i direkte oven på "hullet"For så er der da et luftrum hvor at det rigtig kan ruste inden i
![]()
Normalt der skærer man det fordybningen af og laver en plade som passer i hullet så der ingen hulrum er nogen steder![]()
Det er ikke kritik af hans arbejde, men bare et spørgsmål
Okay men så er der ingen ko på isen, men der er jo stadig et hulrum hvor der kan komme fugt ind...Watcher@CarTrends.dk skrev:der lavet lufthuller inde under pladen så det ka ånde så simon siger der ingen problemer er sådan har han altid gjort og der har aldrig været problemer
Svejser han bare en plade i direkte oven på "hullet"For så er der da et luftrum hvor at det rigtig kan ruste inden i
![]()
Normalt der skærer man det fordybningen af og laver en plade som passer i hullet så der ingen hulrum er nogen steder![]()
Brixxx skrev:Okay men så er der ingen ko på isen, men der er jo stadig et hulrum hvor der kan komme fugt ind...Watcher@CarTrends.dk skrev:der lavet lufthuller inde under pladen så det ka ånde så simon siger der ingen problemer er sådan har han altid gjort og der har aldrig været problemer
![]()
Det kan jeg faktisk godt se, men som sagt tidligere har du jo helt styr på tingene, men efter mit hoved og det jeg har lært så var den måde jeg skrev tidligere det rigtige for mig...QUARK skrev:hey Brixx pga at jeg ikke skære hullet væk er fordi at man mister stivelsen i pladen så man vil få meget større opretning efter man har svejset en plade i og det er lig med meget mere spartel, og som du selv skriver er det ikke en god ide med at lægge en plade ind bagfra da det har meget nemt ved at ruste imellem pladernemen så længe man rustbehandler den bagefter bliver der ingen problemer...
Hilsen Quark
Brixxx skrev:Det kan jeg faktisk godt se, men som sagt tidligere har du jo helt styr på tingene, men efter mit hoved og det jeg har lært så var den måde jeg skrev tidligere det rigtige for mig...QUARK skrev:hey Brixx pga at jeg ikke skære hullet væk er fordi at man mister stivelsen i pladen så man vil få meget større opretning efter man har svejset en plade i og det er lig med meget mere spartel, og som du selv skriver er det ikke en god ide med at lægge en plade ind bagfra da det har meget nemt ved at ruste imellem pladernemen så længe man rustbehandler den bagefter bliver der ingen problemer...
Hilsen Quark
Men det med stivelse af pladen det er jo enligt rigtig nok
Ja men det har du nok ret i, men der er jo altid flere meninger om samme sag...QUARK skrev:Brixxx skrev:Det kan jeg faktisk godt se, men som sagt tidligere har du jo helt styr på tingene, men efter mit hoved og det jeg har lært så var den måde jeg skrev tidligere det rigtige for mig...QUARK skrev:hey Brixx pga at jeg ikke skære hullet væk er fordi at man mister stivelsen i pladen så man vil få meget større opretning efter man har svejset en plade i og det er lig med meget mere spartel, og som du selv skriver er det ikke en god ide med at lægge en plade ind bagfra da det har meget nemt ved at ruste imellem pladernemen så længe man rustbehandler den bagefter bliver der ingen problemer...
Hilsen Quark
Men det med stivelse af pladen det er jo enligt rigtig nok
Du vil også opleve en større varme deformering ved at skære hullet ud og lave en plade som passer lige i hullet, der er mange som siger at det bedste er at svejse alt kant mod kant, men hvis man arbejder med pladearbejde til dagligt vil man hurtig finde ud af at det ikke altid er bedst
Tro ka du gøre i kirkenmhammer skrev:Tror det er sjældent at man gider gå i krig med at skubbe sådan en stor bil. Nok svært at finde 4-6 hjælpere en vinter morgen![]()
Så ringer man sgu bare efter vejhjælp eller tager audien
Tynd svjeset? tja det er jo hele vejen rundt så tror skam det er stærkt nok. Og hvorfor det er gjort sådan står jo beksrevet
kim skrev:Fedt projekt, så den for et par uger siden på amager, den lyder sku meget fed sådan en v8 der![]()
Husk at betale din vejskat, det havde du ikke dengang, og der er da vist heller ikke klistermærke på endnu kan jeg se![]()
Hva så med Audien, der er da heller ikke klister mærke på:::???Watcher@CarTrends.dk skrev:Hehe jeg gider ik påställe den før den er klar og vi rigtig skal til at bruge den for nu holder den bar stille
kim skrev:Fedt projekt, så den for et par uger siden på amager, den lyder sku meget fed sådan en v8 der![]()
Husk at betale din vejskat, det havde du ikke dengang, og der er da vist heller ikke klistermærke på endnu kan jeg se![]()
st1berg skrev:Hva så med Audien, der er da heller ikke klister mærke på:::???Watcher@CarTrends.dk skrev:Hehe jeg gider ik påställe den før den er klar og vi rigtig skal til at bruge den for nu holder den bar stille
![]()
Ørn skrev:Tro ka du gøre i kirkenmhammer skrev:Tror det er sjældent at man gider gå i krig med at skubbe sådan en stor bil. Nok svært at finde 4-6 hjælpere en vinter morgen![]()
Tynd svjeset? tja det er jo hele vejen rundt så tror skam det er stærkt nok. Og hvorfor det er gjort sådan står jo beksrevet![]()
Hehe det er nok lavet på mindre biler osse tror du ikke?og ja der står hvorfor det er lavet som det er -men det besvarer jo ikke mine spørgsmål - der står ikk hvorfor der f.eks ikk er brugt tin, eller hvorfor det ikke kan lade sig gøre at fylde det ud. Og jeg synes stadig det ser tyndt ud, jeg kan jo tage fejl. Det har jeg gjort så tit før
men synes stadig mine spørgsmål er berettigede. Det gir jo bare Quark mulighed for at uddybe, for jeg er da ikke i tvivl om han har styr på det.
Mvh
Ørnen
Jeg må nu sige at jeg følte at min Altea var i meget trygge hænder da jeg var nede og få lukket hullet til antennen på taget hos Simon. Super arbejdeQUARK skrev:og jeg ved ikke om jeg har styr på det laver det bare det er ikke noget jeg selv kan eller vil bedømme
Hilsen Quark
QUARK skrev:Ørn skrev:Tro ka du gøre i kirkenmhammer skrev:Tror det er sjældent at man gider gå i krig med at skubbe sådan en stor bil. Nok svært at finde 4-6 hjælpere en vinter morgen![]()
Tynd svjeset? tja det er jo hele vejen rundt så tror skam det er stærkt nok. Og hvorfor det er gjort sådan står jo beksrevet![]()
Hehe det er nok lavet på mindre biler osse tror du ikke?og ja der står hvorfor det er lavet som det er -men det besvarer jo ikke mine spørgsmål - der står ikk hvorfor der f.eks ikk er brugt tin, eller hvorfor det ikke kan lade sig gøre at fylde det ud. Og jeg synes stadig det ser tyndt ud, jeg kan jo tage fejl. Det har jeg gjort så tit før
men synes stadig mine spørgsmål er berettigede. Det gir jo bare Quark mulighed for at uddybe, for jeg er da ikke i tvivl om han har styr på det.
Mvh
Ørnen
Hey Ørn
kan se du har nogle spørgsmålog vil da besvare dem så godt som jeg vil da der jo er nogle fif/hemmligheder bag mit arbejde, så håber du forstår det ikke bliver beskrevet 100%. men ang hulrummet ved emblemet så er der lavet nogle huller så man kan give det et sprøjt rust beskytter og evt dug kan komme ud, for i alle hulrum vil der komme dug/kondens hvis du evt kigge neden under din paneler på din bil er der hulle som vand osv kan komme ud, dvs at i en bil der er mange hulrum og der er også nogle som slet ikke er beskytte og ruster det ses tit som pladesmed når man skal udsk div bagskærme eller noget det er dog blevet meget bedere med de nye biler. så derfor er der ikke noget problem ved at der er et hulrum så længe det er beskyttet....
Og der er brugt tin det bliver der brugt på alt hvad jeg laver fornær når jeg lave glasfiber ( det bliver ikke uddybet)
ang at det ser tyndt ud kan godt være men det er det ikke den plade som er lagt i er en 1mm dobbelt forzinket plade, og vil vædde med at man kan skubbe den lille bil igang derhvor pladen er svejst i hvis ellers baglappen kunne holde til det du kan ikke trykke en bule i den.. men det ville man kunne hvis man havde skåret hullet ud........
så tror jeg ikke der var mere.. men det ville være nemmere for mig hvis du kunne sætte tal ud fra hvert spørgsmål.. joke
og jeg ved ikke om jeg har styr på det laver det bare det er ikke noget jeg selv kan eller vil bedømme
Hilsen Quark