Så gør du det helt forkert
Jeg synes nu godt jeg kan både montere og afmontere mit træk uden at komme ned og rode på jorden, og uden at smøre mig ind i diverse fedt og lignende
Så gør du det helt forkert
Muligt, det er endnu ikke lykkes mig.
Det er jo heller ikke en Touransuperbeszzz skrev:Muligt, det er endnu ikke lykkes mig.BrianDS skrev: ↑16. sep 2021, 20:09Så gør du det helt forkertsuperbeszzz skrev: Det er det også på min e-tron. Det er totalt uværdigt når man ligger der på knæ og roder med det helt indsmurt i smørefedt .
Jeg synes nu godt jeg kan både montere og afmontere mit træk uden at komme ned og rode på jorden, og uden at smøre mig ind i diverse fedt og lignende
Jeg har fået en god ven til at købe en Y’er for mig, så er besparelsen 100% min.mortenmol skrev:JoKevinff skrev:Var der ikke noget med det godt kunne svare sig at hente elbil i Tyskland? Eller ihvertfald Tesla?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er stadig en ok deal.
Men tyskerne ved godt hvad de vil have for dem i dag - og man skal påregne udgifter til transport, afgifts fastsættelse og evt midlertidig finansiering.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er vel også den 3-4 Tesla du har haft efterhånden men det er sgu en god pris! Giv endelig et mini review når du har fået vognenmortenmol skrev:Jeg har fået en god ven til at købe en Y’er for mig, så er besparelsen 100% min.mortenmol skrev:JoKevinff skrev:Var der ikke noget med det godt kunne svare sig at hente elbil i Tyskland? Eller ihvertfald Tesla?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er stadig en ok deal.
Men tyskerne ved godt hvad de vil have for dem i dag - og man skal påregne udgifter til transport, afgifts fastsættelse og evt midlertidig finansiering.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Den burde stå mig i 54-55k EURo i grå med std 19” og sort interiør. Det er en fln pris
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeps og den "billige" Charged har fået en del mere udstyr, og koster nu 510.000. Så den er faktisk samme pris som en Tesla Y, da man kan vælge farve uden det koster ekstra.
De vælger Tesla, der allerede kommet en masse Y på gaden synes jeg, hvilket er lidt sjovt da den anden bare er en bedre bil.
Jo, min bliver rød. Har aldrig haft en rød bil før, men syntes farven klæder bilen virklige godt og ja! Vi er helt enige ang de blålige toner, ved ikke hvad tyskerne tænker på dér?. Men IMO er det ikke så “slemt” i virkeligheden, som på billeder.Dennis2k skrev:ID.4 GTX er da super fed - Jeg er sikker på du bliver glad for den
Endte du egentlig ikke med at bestille den i rød? Så den i min by igår, den er dælme flot.
Men jeg forstår altså ikke de blålige toner i interiøret
Vi glæder os til at se billeder Håber ikke den lider samme skæbne som "min" enyaq som blev bygget i uge 25 og først er kommet på toget for 1 uge siden_Jensen skrev: ↑17. sep 2021, 08:58Jo, min bliver rød. Har aldrig haft en rød bil før, men syntes farven klæder bilen virklige godt og ja! Vi er helt enige ang de blålige toner, ved ikke hvad tyskerne tænker på dér?. Men IMO er det ikke så “slemt” i virkeligheden, som på billeder.Dennis2k skrev:ID.4 GTX er da super fed - Jeg er sikker på du bliver glad for den
Endte du egentlig ikke med at bestille den i rød? Så den i min by igår, den er dælme flot.
Men jeg forstår altså ikke de blålige toner i interiøret
Det er en bedre bil, den kører bedre, har bedre interiør kvalitet/ sidde komfort og grundlæggende bare mere lækker, specielt hvis man kan lide at køre bil og ikke bare skal fra a til b.Dennis2k skrev: ↑17. sep 2021, 08:58Man kan altid argumentere for noget er bedre end andet - Men folk har forskelige præferencer.
Jeg kender feks. en som syntes en Ioniq5 er verdens bedste elbil og det syntes jeg så slet ikke
Om lige specifikt IX3 er bedre end Model Y, det kommer nok an på øjne der ser på det.
IX3 er nu stadig en konverteret fossil bil, men de kompromiser det skaber.
Jeg ejer den ene (MY) og jeg har prøvet den anden IX3 før facelift (som nævnt), jeg medgiver gerne at IX3 er en super bil.SteffenR skrev: ↑17. sep 2021, 09:10
Det er en bedre bil, den kører bedre, har bedre interiør kvalitet/ sidde komfort og grundlæggende bare mere lækker, specielt hvis man kan lide at køre bil og ikke bare skal fra a til b.
BMW og Tesla ligger lige ved siden af hinanden i Hillerød og på Amager, så vil næsten sige du skal prøve dem back to back, hvor du viser dem et hjørne med lidt fart på.
Kan han ikke købe en til mig også?mortenmol skrev: ↑16. sep 2021, 23:47Jeg har fået en god ven til at købe en Y’er for mig, så er besparelsen 100% min.mortenmol skrev:JoKevinff skrev:Var der ikke noget med det godt kunne svare sig at hente elbil i Tyskland? Eller ihvertfald Tesla?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er stadig en ok deal.
Men tyskerne ved godt hvad de vil have for dem i dag - og man skal påregne udgifter til transport, afgifts fastsættelse og evt midlertidig finansiering.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Den burde stå mig i 54-55k EURo i grå med std 19” og sort interiør. Det er en fln pris
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg forstår godt hvorfor folk vælger Tesla over BMW, alene faktummet at de kan leverer skidtet inden dine ufødte børn skal konfirmeres gør en del og imodsætning til folk herinde, så går 99% af befolkningen ikke op i køredynamik.Dennis2k skrev: ↑17. sep 2021, 09:21
Jeg ejer den ene (MY) og jeg har prøvet den anden IX3 før facelift (som nævnt), jeg medgiver gerne at IX3 er en super bil.
Det er bedre på nogle og endda måske mange parametre, men smag og oplevelse er jo forskeligt.
Jeg vægter feks. autopiloter i Tesla MY som markedets bedste og det har betydning for mig, men som skrevet stod jeg på valget i dag så ville det godt nok ikke være nemt.
et hundebur også er den skid slåetSteffenR skrev: ↑17. sep 2021, 12:01Jeg forstår godt hvorfor folk vælger Tesla over BMW, alene faktummet at de kan leverer skidtet inden dine ufødte børn skal konfirmeres gør en del og imodsætning til folk herinde, så går 99% af befolkningen ikke op i køredynamik.Dennis2k skrev: ↑17. sep 2021, 09:21
Jeg ejer den ene (MY) og jeg har prøvet den anden IX3 før facelift (som nævnt), jeg medgiver gerne at IX3 er en super bil.
Det er bedre på nogle og endda måske mange parametre, men smag og oplevelse er jo forskeligt.
Jeg vægter feks. autopiloter i Tesla MY som markedets bedste og det har betydning for mig, men som skrevet stod jeg på valget i dag så ville det godt nok ikke være nemt.
En ting der genere mig ved Y og X er det manglende bagagerumsovertræk og mulighed for hundegitter.
Model X er meget dyr - og Model Y kan jo næsten det samme.stadil skrev:Syntes godt nok at model Y ser lidt spøjs ud i dimensionerne - virker for smal og høj.. rent design mæssigt så er det vel blot en TM3 som de har hævet taget på en smule ?
Blot af nysgerrighed, er model X uddateret eller for dyr siden folk ikke taler om den mere?
Model Y er 6cm bredere, 18cm højere og 7cm længere end Model 3.
Jeg synes netop ID.4 mv er en klar forringelse af den traditionelle tyske kvalitet, det gør vel ikke Tesla bedre at andre bliver ringere?Dennis2k skrev:Jeg er naturligvis farvet - Jeg har netop en model Y. Smag er jo forskeligt og gudskelov for det men jeg syntes dimensionerne er fine, den ser smal og “lille” ud på billeder men i virkeligheden er den jo relativ stor.
Jeg forstår godt man for nogle år siden var efter Tesla med kvalitet, dørsmækkelyde, knirke tendenser osv.
men uagtet om jeg er farvet, så syntes jeg det er hårdt at kritisere Teslas kvalitet i 2021 den er på højde med feks id.4, Enyaq og på mange punkter også Audi q4 etron. Selvfølglige er en traditionel Audi overlegen på omtalte punkter, det er også biler i et dyrere segment.