Motorrummet har stået for skud.. Væk er de indfarvede skjolde, polerede afdækninger, og i stedet er indkøbt helt nye OEM skjolde, herunder Audi S3 batterikasse. Samtidig har jeg monteret en ny kølervæskebeholder. Jeg har "afmonteret" begge sider af motorrummet, renset ALT
vildt grundigt og pudset det hele lækkert op. Den skarpe vil også bemærke, at der er monteret et LMM-hus fra en VR6

Derudover har jeg fået en Forge slange fra intercooler til gasspjældet hjem, men endnu ikke monteret den. I England skaffede jeg en ny dæmper til motorhjelmen, da den polerede udgave er flottere end den sorte. Der også blev udskiftet et par andre dele under skjoldene, så det hele ser lækkert ud
Fra det australske marked lykkedes det mig at skaffe originale forlygtebeskyttere. Dem er jeg lidt glad for

Billede følger.
Jeg har længe lovet en video, så her er foreløbig en enkelt. Motoren er næsten helt kold. Der gives gas til 3000 RPM, 4000 RPM, 5000 RPM og 6000 RPM. Rører man speederen igen, inden den falder til tomgangsniveau, skyder den dejligt ud af udstødningen..
Video:
[youtube]
https://youtu.be/x3yH0u_1o3k[/youtube]
Mange nye dele
Ny kølervæskebeholder
Luftfilterkassen skulle modificeres for at få plads til VR6 LMM'en
VR6 LMM'en er væsentligt større
Alt blev afmonteret, rengjort og behandlet med diverse Autoglym produkter
VW alteret venter på den nye garage, hvor tingene kan blive hængt op
Bilen blev også poleret. Dette er INDEN polering! Den trængte hårdt som I kan se...
Min far har fået købt sig en fin cabriolet fra 1995