Runner flap delete tfsi
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 172
- Tilmeldt: 28. nov 2008, 19:24
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Runner flap delete tfsi
Går lidt og overvejer om jeg skal montere rfd på min golf v gti i forbindelse med en k04 konvertering, er der nogen fordele ved det?
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Runner flap delete tfsi
Ikke ud over at din pung bliver lettere
Brug de mønter på noget andet til bilen.
Brug de mønter på noget andet til bilen.
-
- Nyt medlem
- Indlæg: 172
- Tilmeldt: 28. nov 2008, 19:24
- Geografisk region: Sønderjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 5 times
Re: Runner flap delete tfsi
Tak for svaret, sådan som jeg forstod det bliver de os kun brugt til kold start ellers står de Åben hele tiden. Så de burde ikke have det store at sige
- Don Karnage
- Medlem
- Indlæg: 1319
- Tilmeldt: 2. jan 2011, 21:42
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tune (Greve)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Runner flap delete tfsi
Det er korrekt at de kun bruges ved koldstart. Derfor, på motore hvor de er fjernet og motorstyringen ikke understøtter det, går motoren meget ujævnt de første par sek. Derefter går den normalt.
Det har helt sikkert NOGEN effekt at fjerne dem, hvor meget er der næppe mange der har testet. Men de fylder vel ca 5-7% af åbningen i manifolden, så det er åbenlyst at det giver mere/bedre flow at fjerne dem.
Min Seat havde fået dem fjernet, lavede dog andre ændringer samtidigt, så kender ikke konsekvensen af det.
Det har helt sikkert NOGEN effekt at fjerne dem, hvor meget er der næppe mange der har testet. Men de fylder vel ca 5-7% af åbningen i manifolden, så det er åbenlyst at det giver mere/bedre flow at fjerne dem.
Min Seat havde fået dem fjernet, lavede dog andre ændringer samtidigt, så kender ikke konsekvensen af det.
Audi RS3 8V 2018 Stage 3
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.
-
- Aktiv medlem
- Indlæg: 1966
- Tilmeldt: 13. nov 2009, 20:10
- Geografisk region: Vestjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 29 times
Re: Runner flap delete tfsi
Større er ikke altid = med at det bliver bedreLasse O skrev: ↑28. mar 2018, 19:27Det er korrekt at de kun bruges ved koldstart. Derfor, på motore hvor de er fjernet og motorstyringen ikke understøtter det, går motoren meget ujævnt de første par sek. Derefter går den normalt.
Det har helt sikkert NOGEN effekt at fjerne dem, hvor meget er der næppe mange der har testet. Men de fylder vel ca 5-7% af åbningen i manifolden, så det er åbenlyst at det giver mere/bedre flow at fjerne dem.
Min Seat havde fået dem fjernet, lavede dog andre ændringer samtidigt, så kender ikke konsekvensen af det.
- Don Karnage
- Medlem
- Indlæg: 1319
- Tilmeldt: 2. jan 2011, 21:42
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Tune (Greve)
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Re: Runner flap delete tfsi
Derfor "mere/bedre flow"m power skrev: ↑29. mar 2018, 00:24Større er ikke altid = med at det bliver bedreLasse O skrev: ↑28. mar 2018, 19:27Det er korrekt at de kun bruges ved koldstart. Derfor, på motore hvor de er fjernet og motorstyringen ikke understøtter det, går motoren meget ujævnt de første par sek. Derefter går den normalt.
Det har helt sikkert NOGEN effekt at fjerne dem, hvor meget er der næppe mange der har testet. Men de fylder vel ca 5-7% af åbningen i manifolden, så det er åbenlyst at det giver mere/bedre flow at fjerne dem.
Min Seat havde fået dem fjernet, lavede dog andre ændringer samtidigt, så kender ikke konsekvensen af det.
Audi RS3 8V 2018 Stage 3
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.
Tidligere biler:
Seat Leon 1P 2.0 TFSI Sport-Up
Revo Stage 2+ 293 hk, 436 nm [Tidligere setup]
APR Stage 3, i omegnen af 370 hk, 500 nm.