Mkp skrev: ↑31. jul 2018, 22:27
Ib T skrev:Jeg kunne ikke lade være, har jo ferie og masser af tid, mens ungerne bader i poolen

Jeg har startet en sag ved "Ankenævn for biler".
Er også blevet kontaktet af en der mener, at der kan være en sag for værdiforringelse da der er boret i bilen, og dette har jo aldrig været nævnt, ej heller beskrevet.
Hej Ib!
Jeg synes det er super fint at du ikke bare giver op, det kan godt være der er nogle der skriver at det kun er 2700.- det er det også! Men efter hvad jeg kan læse mig frem til har du det, lige som jeg selv det er ikke pengene men princippet! Jeg har skrevet flere gange til dem på facebook men er blevet blokeret, efter hvert opslag ( dette er vel og mærke uden at de kan se billederne af deres fine arbejde) spøg til side det blev til mange forskellige brugere.
Jeg vil sige jeg snakkede med min onkel til aftensmaden i aften, han mente også at der alligevel er nogle fejler trods det “rene” ydre! Nu vidste han ikke lige helt hvordan det foregår hos vw, men han kan huske en sag der omhandlede et it-firma, der havde monteret et mærke lad os kalde det (microsoft) i en maskine fra (apple) apple havde skrevet i deres garanti bestemmelser at alt 3 parts udstyr kunne ophæve garantien men det tænkte det it firma ikke på da han monterede udstyrede men ville bagefter ikke dække det omkostningerne til en ny pc til kunden,
Punkt 2. Er som du selv nævner værdi forringelsen af din nye bil, du er ikke blevet informeret om fremgangsmåde hvilket er deres tab, da de skal sørge for at være professionelle og fortælle hvis der kan komme en værdi forringelse af din bil!
Til sidst vil jeg da råde folk der synes de har givet en fantastisk service til at give deres mening til kende på trustpilot! Der kan de da i det mindste ikke slette inde
https://dk.trustpilot.com/review/www.sbc.dk
Sent from my iPad using Tapatalk
Som tidligere nævnt, så er vi ikke blevet gjort opmærksom på, at der ville komme 3 parts udstyr i bilen, ej heller hvordan det ville se ud, eller hvordan det ville virke og helt sætte den integrerede løsing ud af funktion på nær volume knappen.
Det vi var blevet informeret om var, at der ikke fandtes en bil i DK med DAB+, men at det kunne "eftermonteres".
Sagens kerne her er ordet "eftermonteres".
Ordet "eftermonteres" ser ud til at give forhandler frit spil til at gøre, hvad de vil, noget vi som almindelige købere og lægfolk absolut ikke var klar over, men det er vi nu.
Vi håber også mange andre er blevet oplyst om dette nu, så de ikke laver sammen fejl som os, for det er jo tydeligt, at det er os der har fejlet og ikke hørt ordentligt efter. . . . . . . . . .

Sælger påstår, og her er vi (min kon og jeg) lodrette uenige, at det var blevet forklaret til os.
Godt nok er vi ikke eksperter i biler, men jeg gætter på, at ingen (heller ikke os . . .) ville have sagt ja til dene løsning, hvis den havde været beskrevet.
Vi ville jo bare ventet til bilen med DAB+ var i landet og stadig have købt Polo.