Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Stedet hvor der snakkes VAG biler
Besvar
Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Geografisk region: Sønderjylland
VCDS ejer: Nej
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 856 times
Been thanked: 2400 times

Re: Eftermonteret, hvad mener I det betyder?

Indlæg af GaSelle » 31. jul 2018, 21:02

Villanyi skrev:
31. jul 2018, 20:54
Martin1986 skrev:
31. jul 2018, 17:15
Villanyi skrev:BilledeBilledeBillede
Hvad er din holdning som sælger, eller "tør" du ikke udtale dig?

Er det gængs procedure som du læser det

Sent from my iPhone using Tapatalk
Nahhhh. Når folk handler hos mig får de automatisk at vide hvad de får, såfremt at de tilkøber noget.
Både hvis det er AB fabrik eller eftermonteret.

Dog synes jeg selv, at man har pligt til at spørge hvad det egentlig er man får da det i min verden er naivt at tro, at man får en forhandlermonteret original løsning til Kr. 2.700,- men det er nok bare fordi jeg ved noget om tingene :-)

Men vil lige gentage at det aldrig var sket hos mig ;-)
Men vil du medgive, at kunden er i god tro her? De spørger til DAB, og får at vide, at bilen så skal bestilles hjem. De har en på lager, hvor det kan eftermonteres til den pris, der står i prislisten med originalt udstyr.

I min optik burde sælgeren have informeret om, at det IKKE ville være som ab fabrik. Så havde kunden måske ventet på, at bilen blev bestilt hjem.
These users thanked the author GaSelle for the post (total 4):
pomfritDanielB12Korreborgdonfetaful

‘87 Toyota Corolla DX KE70 Stw.
‘83 Puch Maxi K
‘83 Puch Maxi Plus

ph
Aktiv medlem
Geografisk region: Sydsjælland
Has thanked: 5 times
Been thanked: 58 times

Indlæg af ph » 31. jul 2018, 21:04

Villanyi skrev:

Dog synes jeg selv, at man har pligt til at spørge hvad det egentlig er man får da det i min verden er naivt at tro, at man får en forhandlermonteret original løsning til Kr. 2.700,- men det er nok bare fordi jeg ved noget om tingene :-)

Hvis man står uden baggrundsviden om hvad det kræver af tid og produkter
Hvorfor er det så naivt at tro
når en OE ab fabrik monteret løsning koster 2794,-- incl. 85% afgift
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.
Der er hverken brændstoføkonomi eller totaløkonomi i at følge anvisningerne.

SkodiaqDK
Medlem
Geografisk region: Nordjylland
Has thanked: 76 times
Been thanked: 164 times

Indlæg af SkodiaqDK » 31. jul 2018, 21:06

Villanyi skrev:
Martin1986 skrev:
31. jul 2018, 17:15
Villanyi skrev:BilledeBilledeBillede
Hvad er din holdning som sælger, eller "tør" du ikke udtale dig?

Er det gængs procedure som du læser det

Nahhhh. Når folk handler hos mig får de automatisk at vide hvad de får, såfremt at de tilkøber noget.
Både hvis det er AB fabrik eller eftermonteret.

Mon ikke det bare er dig der er farvet. I denne tråd er der link til en løsning der kan integreres til 2700. (+ montering) Godt nok ikke lige på den specifikke vag bil, dog en vag bil. Udefrakommende har ingen jordisk chance for at vide noget om hvilke vag modeller der har mulighed for at få en integreret dab modtager eftermonteret og hvilke der ikke har.

Ib T
Nyt medlem
Geografisk region: København
Has thanked: 9 times
Been thanked: 64 times

Indlæg af Ib T » 31. jul 2018, 21:20

gudhjem skrev:Du skal altså være glad for den havde klima og det ikke skulle eftermonteres hos vw ishøj Billede

Billede

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
God humor :-)
Ibber

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

These users thanked the author Ib T for the post:
edbepOct3

Ib T
Nyt medlem

Indlæg af Ib T » 31. jul 2018, 21:24

Lasse R skrev:
Ib T skrev:
31. jul 2018, 18:26
Jeg kunne ikke lade være, har jo ferie og masser af tid, mens ungerne bader i poolen ;-)
Jeg har startet en sag ved "Ankenævn for biler".
Er også blevet kontaktet af en der mener, at der kan være en sag for værdiforringelse da der er boret i bilen, og dette har jo aldrig været nævnt, ej heller beskrevet.
Mon ikke den blanksorte del kan udskiftes seperat? - det ville for mig være det vigtigste at få gjort. Så istedet for at tage en kamp om værdiforringelse, ville jeg bare holde på at der blanksorte panel er byt til nyt.
Det eneste VW Ishøj tilbyder er at flytte enheden til handskerummet.

Ib T
Nyt medlem

Indlæg af Ib T » 31. jul 2018, 21:27

Der er lige kommet svar fra VW Ishøj på min klage gennem Ankenævnet for biler, og her afviser de min klage, men gentager deres tilbud om at flytte enheden.
Har sendt modsvar, så nu må vi se. . .

Mkp
Nyt medlem
Has thanked: 50 times
Been thanked: 20 times

Indlæg af Mkp » 31. jul 2018, 22:27

Ib T skrev:Jeg kunne ikke lade være, har jo ferie og masser af tid, mens ungerne bader i poolen ;-)
Er også blevet kontaktet af en der mener, at der kan være en sag for værdiforringelse da der er boret i bilen, og dette har jo aldrig været nævnt, ej heller beskrevet.
Hej Ib!
Jeg synes det er super fint at du ikke bare giver op, det kan godt være der er nogle der skriver at det kun er 2700.- det er det også! Men efter hvad jeg kan læse mig frem til har du det, lige som jeg selv det er ikke pengene men princippet! Jeg har skrevet flere gange til dem på facebook men er blevet blokeret, efter hvert opslag ( dette er vel og mærke uden at de kan se billederne af deres fine arbejde) spøg til side det blev til mange forskellige brugere.
Jeg vil sige jeg snakkede med min onkel til aftensmaden i aften, han mente også at der alligevel er nogle fejler trods det “rene” ydre! Nu vidste han ikke lige helt hvordan det foregår hos vw, men han kan huske en sag der omhandlede et it-firma, der havde monteret et mærke lad os kalde det (microsoft) i en maskine fra (apple) apple havde skrevet i deres garanti bestemmelser at alt 3 parts udstyr kunne ophæve garantien men det tænkte det it firma ikke på da han monterede udstyrede men ville bagefter ikke dække det omkostningerne til en ny pc til kunden,
Punkt 2. Er som du selv nævner værdi forringelsen af din nye bil, du er ikke blevet informeret om fremgangsmåde hvilket er deres tab, da de skal sørge for at være professionelle og fortælle hvis der kan komme en værdi forringelse af din bil!

Til sidst vil jeg da råde folk der synes de har givet en fantastisk service til at give deres mening til kende på trustpilot! Der kan de da i det mindste ikke slette inde :D
https://dk.trustpilot.com/review/www.sbc.dk

Sent from my iPad using Tapatalk
These users thanked the author Mkp for the post:
DanielB12

Brugeravatar
Mester-C
Nyt medlem
Geografisk sted: Sønderborg
Has thanked: 2 times
Been thanked: 9 times

Indlæg af Mester-C » 31. jul 2018, 22:31

Som almindelig forbruger, havde jeg nu heller ikke forestillet mig, at en original monteret DAB løsning ville løbe op i 20.000 kr - så jeg havde forventet, at de 2700 kr ville være det samme som hvis jeg havde bestilt bilen med det.

Prøvede noget tilsvarende da jeg får år tilbage købte en Passat... der fik jeg forhandlet et BT modul med i prisen, så jeg kunne tale håndfrit.
Det fandt forhandleren (ikke VW Ishøj) dog ud af efterfølgende ikke var muligt, og ville montere en BT enhed synligt i bilen også.
Jeg fik dog muligheden for, at få refunderet 1500 kr og fik efterfølgende Kim fra Fredericia til at montere noget der virkede uden en separat enhed.... men jeg fik i det mindste valget og de erkendte, at de ikke kunne levere en anden løsning end en synlig enhed - inden de gik i gang.
These users thanked the author Mester-C for the post:
DanielB12
/ Mester-C
Nu uden signatur, da den var for lang.

Brugeravatar
JerrilD
Aktiv medlem
Geografisk sted: Trekants Området
Has thanked: 22 times
Been thanked: 74 times

Indlæg af JerrilD » 1. aug 2018, 00:57

hold kæft en gang klamphuggeri, utroligt at VW vil stå inde for sådan en løsning...... Pinligt og amatør agtigt....
Suzuki SJ410 Tintop 1985
Suzuki Jimny 1.5 Adventure

QT1410
Medlem
Geografisk region: Nordsjælland
Has thanked: 216 times
Been thanked: 145 times

Indlæg af QT1410 » 1. aug 2018, 07:32

Mkp skrev:
31. jul 2018, 22:27
....

Til sidst vil jeg da råde folk der synes de har givet en fantastisk service til at give deres mening til kende på trustpilot! Der kan de da i det mindste ikke slette inde :D
Jo: https://zzm.dk/trustpilot-fjern-negativ ... effektivt/
Oversigt over fremgangsmåden til at fjerne negative anmeldelser
Lad anmeldelsen stå et par uger op til en mdr
Rapporter herefter anmeldelsen til Trustpilot
Afvent om kunden indsender beviser
i 80-90% af alle tilfælde fjernes anmeldelsen, da kunden aldrig vender tilbage

Ib T
Nyt medlem

Indlæg af Ib T » 1. aug 2018, 10:29

Mkp skrev:
31. jul 2018, 22:27
Ib T skrev:Jeg kunne ikke lade være, har jo ferie og masser af tid, mens ungerne bader i poolen ;-)
Hej Ib!
Jeg synes det er super fint at du ikke bare giver op, det kan godt være der er nogle der skriver at det kun er 2700.- det er det også! Men efter hvad jeg kan læse mig frem til har du det, lige som jeg selv det er ikke pengene men princippet! Jeg har skrevet flere gange til dem på facebook men er blevet blokeret, efter hvert opslag ( dette er vel og mærke uden at de kan se billederne af deres fine arbejde) spøg til side det blev til mange forskellige brugere.
Jeg vil sige jeg snakkede med min onkel til aftensmaden i aften, han mente også at der alligevel er nogle fejler trods det “rene” ydre! Nu vidste han ikke lige helt hvordan det foregår hos vw, men han kan huske en sag der omhandlede et it-firma, der havde monteret et mærke lad os kalde det (microsoft) i en maskine fra (apple) apple havde skrevet i deres garanti bestemmelser at alt 3 parts udstyr kunne ophæve garantien men det tænkte det it firma ikke på da han monterede udstyrede men ville bagefter ikke dække det omkostningerne til en ny pc til kunden,
Punkt 2. Er som du selv nævner værdi forringelsen af din nye bil, du er ikke blevet informeret om fremgangsmåde hvilket er deres tab, da de skal sørge for at være professionelle og fortælle hvis der kan komme en værdi forringelse af din bil!

Sent from my iPad using Tapatalk
Som tidligere nævnt, så er vi ikke blevet gjort opmærksom på, at der ville komme 3 parts udstyr i bilen, ej heller hvordan det ville se ud, eller hvordan det ville virke og helt sætte den integrerede løsing ud af funktion på nær volume knappen.
Det vi var blevet informeret om var, at der ikke fandtes en bil i DK med DAB+, men at det kunne "eftermonteres".
Sagens kerne her er ordet "eftermonteres".
Ordet "eftermonteres" ser ud til at give forhandler frit spil til at gøre, hvad de vil, noget vi som almindelige købere og lægfolk absolut ikke var klar over, men det er vi nu.
Vi håber også mange andre er blevet oplyst om dette nu, så de ikke laver sammen fejl som os, for det er jo tydeligt, at det er os der har fejlet og ikke hørt ordentligt efter. . . . . . . . . . ;-)
Sælger påstår, og her er vi (min kon og jeg) lodrette uenige, at det var blevet forklaret til os.
Godt nok er vi ikke eksperter i biler, men jeg gætter på, at ingen (heller ikke os . . .) ville have sagt ja til dene løsning, hvis den havde været beskrevet.
Vi ville jo bare ventet til bilen med DAB+ var i landet og stadig have købt Polo.
These users thanked the author Ib T for the post (total 2):
edbepOct3SzleeperDK

Ib T
Nyt medlem

Indlæg af Ib T » 1. aug 2018, 10:52

VW Ishøj har svaret på min tilbagemelding fra i går gennem "Ankenævn for biler"
Vi er stadige MEGET uenige, så sagen er nu sendt videre til Sekretariats vurdering, så får vi se.
VW Danmark har af uransalige årsager kontaktet os igen, men vil vente til efter afgørelsen ved "Ankenævn for biler"
-Ibber

thg
Medlem
Been thanked: 41 times

Indlæg af thg » 1. aug 2018, 10:56

Håber det giver stof til eftertanke for VW Danmark så de måske overvejer at gøre DAB+ standard i alle deres biler, så man undgår alt den ballade og så mange af deres kunder undgår at stå med en ubrugelige radio inden alt for mange år, men det er selvfølgelig en helt anden sag... Eller de kunne passende gøre det til en del af deres DK-pakker...
Senest rettet af thg 1. aug 2018, 11:09, rettet i alt 1 gang.
Golf 7 2.0 TDI 150 hk. Highline DSG (årg. 4/2013)

DK-pakke, Vienna læderkabine, xenonforlygter m. LED kørelys og kurvelys, LED-baglygter, Discover Pro, DAB+ modtager, panorama soltag, adaptiv fartpilot, bakkamera, Park assist, Lane assist, Road Sign assist, Dynamic Light assist, køreprofil indstilling, tyverialarm, sportsundervogn, tonede ruder bag, 18" VW Marseille alufælge, Golf R multifunktionsrat med shift paddles, Helix Soundsystem.

Brugeravatar
GaSelle
Hyper aktiv medlem
Geografisk sted: Danmark
Has thanked: 856 times
Been thanked: 2400 times

Indlæg af GaSelle » 1. aug 2018, 11:01

Ib T skrev:
1. aug 2018, 10:52
Vi er stadige MEGET uenige, så sagen er nu sendt videre til Sekretariats vurdering, så får vi se.
VW Danmark har af uransalige årsager kontaktet os igen, men vil vente til efter afgørelsen ved "Ankenævn for biler"
-Ibber
Hvad foreslår VW DK så?

‘87 Toyota Corolla DX KE70 Stw.
‘83 Puch Maxi K
‘83 Puch Maxi Plus

Brugeravatar
Watcher
Hyper aktiv medlem
Geografisk region: Sverige - (syd)
VCDS ejer: Ja
Kommerciel bruger: CarTrends.dk
Geografisk sted: København
Has thanked: 57 times
Been thanked: 1347 times
Kontakt:

Indlæg af Watcher » 1. aug 2018, 11:16

Uanset hvad så kan der jo forholdsvis nemt løses korrekt.

Vi kan sagtens tilbyde en 100% orig integreret dab løsning til den bil der så det bliver som var det bestilt ab fabrik :)

These users thanked the author Watcher for the post (total 3):
Passatg 3cIb TBrianDS
http://www.facebook.com/pages/Cartrends ... 5536683461
http://www.CarTrends.dk alt i orig udstyr/Reservedele/FORSIKRINGSSKADER!, navigation til vag biler samt OBD Chiptuning med Landberg

Ib T
Nyt medlem

Indlæg af Ib T » 1. aug 2018, 11:41

GaSelle skrev:
Ib T skrev:
1. aug 2018, 10:52
-Ibber
Hvad foreslår VW DK så?
Jeg vil uploade hele historikken til Jer når sagen er afgjort. Her er også al mail korrespondance mellem os og VW Ishøj.
Her har I alle oplysninger.
Ibber

pwh

Kims
Nyt medlem
Geografisk region: Østjylland
Has thanked: 0
Been thanked: 26 times

Indlæg af Kims » 1. aug 2018, 12:01

Hold da kæft.
Hold ved, det ligner jo pis!

En forhandler monteret mit aftagelige træk sådan her, det er godt nok en Renault.
Det fik han os besked om at lave om.
Vedhæftede filer
IMAG0065.jpg
IMAG0065.jpg (126.17 KiB) Vist 1521 gange
Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDI EAT6
Fiat Punto 1.2 2000
Renault Grand Scenic 1.5DCI 2011
Seat Ibiza 1.4TDI Ecomotive 2009

Brugeravatar
GranTurismo
Meget aktiv medlem
Geografisk region: Vestjylland
Has thanked: 343 times
Been thanked: 377 times

Indlæg af GranTurismo » 1. aug 2018, 12:43

Jeg er rystet!!!

Jeg er helt på linje med flertallet herind: Når man bliver tilbudt en eftermonteret løsning som koster omtrent det samme som fabriksmonteret, så kan man i god tro forvente en løsning lavet med originale dele- IKKE en gyselig og billig løsning som tilfældet er!

Jeg havde så nægtet at tage mod bilen i første omgang og var kørt hjem igen i den gamle. Så kunne de sælge den kina-løsning til en anden kunde (hvis muligt), bestille en ny på fabrikken med fabriksmonteret DAB+ og eventuelt også stille en lånebil til rådighed i ventetiden. Alternativt ville jeg lade handlen gå tilbage og bestille bil et andet sted.

Jeg tør slet ikke tænke på hvordan jeg ville reagere... Jeg frygter et scenarie hvor sælger og salgschef ikke kunne få sat nye stifttænder i, før de var kommet af med næseskinnerne...
These users thanked the author GranTurismo for the post:
Passatg 3c
VW Polo 6C BlueGT - DSG, ACC, Sport-Select, Alarm, Composition Media med 500W Match sound system

Brugeravatar
Hurtigud
Nyt medlem
Geografisk region: Nordsjælland
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Slangerup
Has thanked: 83 times
Been thanked: 14 times

Indlæg af Hurtigud » 1. aug 2018, 13:39

Hvis VW Ishøj ikke vil fjerne det uoriginale DAB udstyr og give dig de kr.2700 tilbage, må det forventeligt gå dem ligesom det er gået med Jensens Bøfhus.
Det er simpelthen ikke godt nok det der de har lavet.
Er dog ret så sikker på de finder en fornuftig løsning alle kan være tjent med.
VW PASSAT B8 4 motion TSI 272 DSG7
VW Polo 1,2 TSI DSG7

ph
Aktiv medlem

Indlæg af ph » 1. aug 2018, 13:59

GranTurismo skrev:
1. aug 2018, 12:43
Jeg er rystet!!!
Jeg havde så nægtet at tage mod bilen i første omgang og var kørt hjem igen i den gamle. Så kunne de sælge den kina-løsning til en anden kunde (hvis muligt), bestille en ny på fabrikken med fabriksmonteret DAB+ og eventuelt også stille en lånebil til rådighed i ventetiden. Alternativt ville jeg lade handlen gå tilbage og bestille bil et andet sted.

mon ik de har haft det i tankerne da de udleverede bilen, for derefter at indkalde den på et senere tidspunkt for at montere DAB+
i så fald at kunden havde gået i baglås ved afhentning så havde de jo gode kort på hånden til at fratrække en anseelig sum fordi bilen var brugt
...Er fordi de har monteret en idiotisk gearindikator der beder en om at lade motoren sejtrække sig ihjel.

Brugeravatar
preben76
Aktiv medlem
Geografisk region: Sverige - (syd)
Has thanked: 0
Been thanked: 79 times

Indlæg af preben76 » 1. aug 2018, 14:03

Kunne de ikke bare bestille en bil hjem uden radio og så købe en ny med dab og smide i Ibs bil og den de piller ud af Ibs bil kan de smide i den nye bil de får hjem uden radio? Problemet er løst med lidt timer på værkstedet og de har en glad kunde der har fået det de gerne vil ha.
Forstår så heller ikke at de ikke kommer op i gear ved VW og bare som standart levere dab radioer i deres biler. Det er helt sikkert ikke de 2700kr der gør forskellen om man køber ny bil ved dem eller ej.

Ib T
Nyt medlem

Indlæg af Ib T » 1. aug 2018, 14:20

ph skrev:
GranTurismo skrev:
Jeg er rystet!!!

mon ik de har haft det i tankerne da de udleverede bilen, for derefter at indkalde den på et senere tidspunkt for at montere DAB+
i så fald at kunden havde gået i baglås ved afhentning så havde de jo gode kort på hånden til at fratrække en anseelig sum fordi bilen var brugt
De har også nægtet at tage Tiny Audio retur, citat "Den er brugt. . . ", når jeg uploader hele korrespondancen vi I kunne svarene fra sælger og salgschef

Ib T
Nyt medlem

Indlæg af Ib T » 1. aug 2018, 14:23

preben76 skrev:Kunne de ikke bare bestille en bil hjem uden radio og så købe en ny med dab og smide i Ibs bil og den de piller ud af Ibs bil kan de smide i den nye bil de får hjem uden radio? Problemet er løst med lidt timer på værkstedet og de har en glad kunde der har fået det de gerne vil ha.
Forstår så heller ikke at de ikke kommer op i gear ved VW og bare som standart levere dab radioer i deres biler. Det er helt sikkert ikke de 2700kr der gør forskellen om man køber ny bil ved dem eller ej.
Fantastisk forslag. Det må være varmen her i Spanien der gør jeg ikke selv er kommet på dette. . . Genialt ;-)

ph
Aktiv medlem

Indlæg af ph » 1. aug 2018, 14:26

Ib T skrev:
1. aug 2018, 14:20
ph skrev:
GranTurismo skrev:
Jeg er rystet!!!

De har også nægtet at tage Tiny Audio retur, citat "Den er brugt. . . ", når jeg uploader hele korrespondancen vi I kunne svarene fra sælger og salgschef

ja det havde du skrevet tidligere... :)
Tiny er jo "brugt" allerede når den bliver taget ud af æsken

Lasse R
Medlem
Geografisk region: Nordjylland
Has thanked: 12 times
Been thanked: 98 times

Indlæg af Lasse R » 1. aug 2018, 14:32

ph skrev:
1. aug 2018, 14:26
Ib T skrev:
1. aug 2018, 14:20
ph skrev:

ja det havde du skrevet tidligere... :)
Tiny er jo "brugt" allerede når den bliver taget ud af æsken
Så er det bare at tilbyde dem, at du nok skal dække de 200kr det kinalort koster, hvis de til gengæld betaler dig 2500kr, og skifter panelet i kabinen..

Er originaldisplayet helt ubrugeligt, eller fungerer det stadig til styring af FM?
Audi A3 1,4 TSI Limo Sport 2017
ID.7 Tourer Style S 2026

Brugeravatar
SorenR
Aktiv medlem
Geografisk region: Vestsjælland
Geografisk sted: Føllenslev Græsmark
Has thanked: 12 times
Been thanked: 75 times

Indlæg af SorenR » 1. aug 2018, 14:33

oops, forkert tråd..
Senest rettet af SorenR 1. aug 2018, 14:34, rettet i alt 1 gang.
'82 Audi Quattro WR 2.1T I5 10V Alpine White
'92 Audi Cabriolet NG 2.3L I5 10V

We say it is about 330 hp between 7,200 and 7,700 rpm but I must tell you these are strong Bavarian beer-carrying horses, not the smaller ones from Italy.
- Ferdinand Piëch

ph
Aktiv medlem

Indlæg af ph » 1. aug 2018, 14:34

preben76 skrev:
1. aug 2018, 14:03
Kunne de ikke bare bestille en bil hjem uden radio og så købe en ny med dab og smide i Ibs bil og den de piller ud af Ibs bil kan de smide i den nye bil de får hjem uden radio? Problemet er løst med lidt timer på værkstedet og de har en glad kunde der har fået det de gerne vil ha.
Du mener at de skal få 2.biler hjem? en uden radio og en hvor radio er med DAB+ ?? ...De vil jo ikke betale for en løs Radio med DAB+
da den i.flg. dem koster langt mere end tillæg til pris ved handel af ny bil (i omegnen af 20.000)

og Hvis de skal bestille en bil hjem med DAB+ så kan de vel bare bytte rundt på audio i den og ib's bil
så slipper de da for at rode en bil uden radio ind i det scenarie

Jeg tror stadig at den billigste løsning er at de tager den der Tiny ud og skifter det de har ødelagt ved montering af den
og giver manden hans Kr.2.700,00 tilbage
og så kører manden op til Watcher eller en tilsvarende og får monteret en DAB+ løsning som ikke er synlig

Ib T
Nyt medlem

Indlæg af Ib T » 1. aug 2018, 14:41

GranTurismo skrev:Jeg er rystet!!!

Jeg er helt på linje med flertallet herind: Når man bliver tilbudt en eftermonteret løsning som koster omtrent det samme som fabriksmonteret, så kan man i god tro forvente en løsning lavet med originale dele- IKKE en gyselig og billig løsning som tilfældet er!

Jeg tør slet ikke tænke på hvordan jeg ville reagere... Jeg frygter et scenarie hvor sælger og salgschef ikke kunne få sat nye stifttænder i, før de var kommet af med næseskinnerne...
Igen, det er ikke de kr. 2.700, det drejer sig om, men princippet. Vi vil så gerne have opklaret hvad "eftermonteret" betyder og hvilke frihedsgrader det giver sælger fremover.
Har noteret mig, at der er mindst en sælger her der ville have sikret, at denne situation ikke var opstået, ville ønske vi havde handlet der, send mig gerne en privat besked, så kan I lave service fremover!

Derudover vil jeg sige, vi har aldrig fået så mange gode grin for kr. 2.700,- som i dette tilfælde.
Det har givet mere underholdning end at gå i biografen med hele familien.
Så selv om det måske ender med vi tager til Cartrends for at få rettet op på det hele, så har det været fantastisk med Jeres opbakning.
Det med tænder og næseskinner, vil jeg på det kraftigste fraråde, men jeg kan se billederne for mig som en film :-)

DanielB12

Ib T
Nyt medlem

Indlæg af Ib T » 1. aug 2018, 14:57

VW Ishøj fastholder deres tilbud om at rykke Tiny Audio til handskerummet, og det er vi da taknemmelige for, så har de da tilbudt noget.
At flytte den, vil jeg tro kræver en "afmontering".
Da min kone og jeg åbenbart ikke har forstået hvad "eftermontering" betyder, så tør vi absolut ikke at kaste os ud i "afmontering".
Jeg kan se mange scenarier for mig og ingen af dem er gode:-)
Kunne være de fjernede hele den integrerede radio i samme ombæring, ved det ikke, men det er jo, hvordan man fortolker det, og igen er det kun et ord det drejer sig om. Det der er hele kernen i denne efterhånden lange historie er, hvilke frihedsgrader har forhandler når de skriver "eftermonteret"
Måske vi skal oprette en ny tråd "Afmonteret, hvad mener I det betyder".
Ibber

DanielB12

Ib T
Nyt medlem

Indlæg af Ib T » 1. aug 2018, 14:59

PS. Godt jeg har lang ferie og børnene bader meget:-)

Besvar

Tilbage til "Generel bilsnak om VAG"