Det er jo ikke i fuld dagslys der kan være et problem... Der hvor problemet kan være og hvor politiet giver bøder, er når der f.eks. er tåget, diset, regner eller sner og der stadig er forholdsvis lyst. Så tænder baglyset ikke og man kan derfor være svær at se. I de situationer skal man selv huske at tænde lyset. Politiet er jævnligt ude i medierne og gøre opmærksom på det.DangerDane skrev: ↑3. apr 2025, 21:34Hvis sikkerhed?. Hvis du ikke kan se min bil i fuld dagslys og har brug for at jeg OGSÅ har baglygterne tændt før du kan se den så er der noget helt andet galt IMO. Mit bremselys virker jo helt normalt...
Tændte baglygter på en Seat Leon F5 ST car?
- Tor Morrison
- Medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 251 times
Re: Tændte baglygter på en Seat Leon F5 ST car?
- These users thanked the author Tor Morrison for the post:
- Melle
Audi RS3 2016 med TTE500 turbo
Livet er for kort til kedelige biler!
Livet er for kort til kedelige biler!
- KBoesen
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Sydsjælland
- Geografisk sted: Lowland
- Has thanked: 516 times
- Been thanked: 290 times
Fordi du aldrig har oplevet, at lyssensoren ikke har tændt baglygterne på et tidspunkt, hvor det var lov påkrævet?DangerDane skrev: ↑3. apr 2025, 21:34Hvis sikkerhed?. Hvis du ikke kan se min bil i fuld dagslys og har brug for at jeg OGSÅ har baglygterne tændt før du kan se den så er der noget helt andet galt IMO. Mit bremselys virker jo helt normalt...
Det tænker jeg ca. alle kan nikke genkendende til i et hvis omfang, og indtil man lige har opfanget den del, højner det jo bare ens sikkerhed, altså DIN sikkerhed, markant, at ens baglygter altid er tændt.
2013 Porsche Boxster S
2013 VW Move Up!
2013 VW Move Up!
-
DangerDane
- Medlem
- Geografisk region: Østjylland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Fredericia
- Has thanked: 221 times
- Been thanked: 170 times
Nu har jeg så RHLS sensor på min så min tænder automatisk i regn osv. Og skulle den ikke tænde automatisk er jeg altså ikke dummere end at jeg selv vrider kontakten så det tænder ikke bare lader lortet fortsætte på autopilotTor Morrison skrev: ↑4. apr 2025, 12:26Det er jo ikke i fuld dagslys der kan være et problem... Der hvor problemet kan være og hvor politiet giver bøder, er når der f.eks. er tåget, diset, regner eller sner og der stadig er forholdsvis lyst. Så tænder baglyset ikke og man kan derfor være svær at se. I de situationer skal man selv huske at tænde lyset. Politiet er jævnligt ude i medierne og gøre opmærksom på det.
Joh da, og så tændte jeg den da bare selv ved at skifte stilling på kontakten. Problem solvedKBoesen skrev: ↑4. apr 2025, 14:53Fordi du aldrig har oplevet, at lyssensoren ikke har tændt baglygterne på et tidspunkt, hvor det var lov påkrævet?![]()
Det tænker jeg ca. alle kan nikke genkendende til i et hvis omfang, og indtil man lige har opfanget den del, højner det jo bare ens sikkerhed, altså DIN sikkerhed, markant, at ens baglygter altid er tændt.
- Avantismo
- Aktiv medlem
- Geografisk region: København
- Geografisk sted: Samsø eller Amager
- Has thanked: 133 times
- Been thanked: 477 times
Held og lykke med projektet.
Beklager at du ikke kan lide de svar.
Sådan er det
Beklager at du ikke kan lide de svar.
Sådan er det
Mvh Kim
Folk forveksler mig ofte med en voksen på grund af min alder…
Audi TT 1,8T 8n & VW ID3 pro
Folk forveksler mig ofte med en voksen på grund af min alder…
Audi TT 1,8T 8n & VW ID3 pro