Jeg foretrækker dog et autoriseret værksted, da bilen trods alt ret ny og vil gerne være 110% sikker på at de har eventuelle vigtige opdateringer fra VW. Flere af mine naboer kører til Hadsund med deres VAG, men det synes jeg godt nok er lidt langt. Kan se der ligger et SDK værksted i Nørresundby - nogen der har godt eller skidt at sige om dem, eller andre omkring Aalborg der kan anbefales?
Alternativ til SMC Aalborg?
- pdj
- Nyt medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 4 times
Alternativ til SMC Aalborg?
Efter et par uheldige oplevelser med SMC Aalborg hvor jeg købte bilen (G7 GTI DSG), har jeg allerede inden første service besluttet, at det helst ikke skal være dem der skruer i den mere end højst nødvendigt
Jeg foretrækker dog et autoriseret værksted, da bilen trods alt ret ny og vil gerne være 110% sikker på at de har eventuelle vigtige opdateringer fra VW. Flere af mine naboer kører til Hadsund med deres VAG, men det synes jeg godt nok er lidt langt. Kan se der ligger et SDK værksted i Nørresundby - nogen der har godt eller skidt at sige om dem, eller andre omkring Aalborg der kan anbefales?
- Casper-S
- Nyt medlem
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Aalborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Alternativ til SMC Aalborg?
Det er hvertfald køreturen til Hadsund værd - eller Aalestrup. Kun gode erfaringer med disse. SDK har jeg dog ikke prøvet.
- Philip
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: Arden
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 81 times
SDK nørresundby = toyota? Hvis ja, så giver din begrundelse for valg af autoriseret værksted, grundet opdateringer fra VW bestemt ikke mening i min verden
Der er kommet ny ejer i Hadsund indenfor den sidste måneds tid, og er ikke helt sikker på om de stadig er VW servicepartner.
Min anbefaling går altid til Volkswagen Aalestrup
Der er kommet ny ejer i Hadsund indenfor den sidste måneds tid, og er ikke helt sikker på om de stadig er VW servicepartner.
- knopfi
- Nyt medlem
- Geografisk sted: Hadsund
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 8 times
- DJ_Gran
- Aktiv medlem
- Kommerciel bruger: Carsolutions
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 62 times
- Kontakt:
Har Palle Høj solgt det?Philip skrev:SDK nørresundby = toyota? Hvis ja, så giver din begrundelse for valg af autoriseret værksted, grundet opdateringer fra VW bestemt ikke mening i min verden
http://www.CarSolutions.dk tilbyder nu også montering i det meste af Nordjylland! Kontakt os hvis du har brug for en opgradering til din bil!
Tjek os vores facebook side - CarSolutions.dk! Klik!
- Philip
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: Arden
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 81 times
Jeg mener jeg læste på et tidspunkt i Nordjyske Biler, at der var kommet ny ejer.DJ_Gran skrev:Har Palle Høj solgt det?Philip skrev:SDK nørresundby = toyota? Hvis ja, så giver din begrundelse for valg af autoriseret værksted, grundet opdateringer fra VW bestemt ikke mening i min verden
Der er også kommet ny mailadresse på deres hjemmeside.. de plejer at hedde @smc.dk det gør de ikke længere... derfor var min tanke også vedr. VW service. Men er ikke sikker.
http://www.auto-centrum-hadsund.dk/Forside/Default.aspx
- janhelm
- Nyt medlem
- Has thanked: 6 times
Jep Palle Høj har solgt til en fra Aalborg. Der vil også blive solgt Fiat dernede nu sammen med Seat, men mon ikke de stadig kan lave en VW.
Efter hvad min svigerfar fortæller så kommer der vist en del mere styr på tingene end der har været dernede.
Efter hvad min svigerfar fortæller så kommer der vist en del mere styr på tingene end der har været dernede.
- Fonne
- Medlem
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 230 times
Ikke testet dem selv, men har os hørt rigtig meget godt om Aalestrup ...
-
Evolon
- Medlem
- Geografisk sted: Hjallerup
Re: Sv: Alternativ til SMC Aalborg?
SDK - Nørresundby er blevet VW service partner.Philip skrev:SDK nørresundby = toyota? Hvis ja, så giver din begrundelse for valg af autoriseret værksted, grundet opdateringer fra VW bestemt ikke mening i min verden....
- pdj
- Nyt medlem
http://www.vwservice-noerresundby.dk/Philip skrev:SDK nørresundby = toyota?
Den er fundet på VW.dk. De er autoriseret som "Servicepartner" (dvs. det samme som Hadsund), hvorimod SMC Aalborg er autoriseret som "Salgsafd., Værksted, Erhvervscenter" (dvs. det samme som Aalestrup, bortset fra at de ikke er Erhvervscenter)
Kan godt fornemme, at jeg vist skal en tur til Aalestrup eller Hadsund, selvom det virker lidt besværligt at skulle køre så langt
- janhelm
- Nyt medlem
- Has thanked: 6 times
VW Hobro er også en mulighed, der får jeg serviceret min Up og der har altid været god service.
Mener sgu også de var billigere end Hadsund
Mener sgu også de var billigere end Hadsund
-
jacobjensen
- Nyt medlem
- Been thanked: 1 time
Jeg er glad for Uggerhøj i Brønderslev.
Volvo V60 D4 Inscription, Auto, Onxy black, Maroon læder mv.
Smadret Dec 2018 Skoda Octavia - Style 2.0 TDI DSG - Bolero - Sportssæder - 18` alaris - Sunset - mv.
Solgt Juni. 2011 - VW Golf VI 5 dr. VAN - 2,0 TDI - 140 HK/320NM Highline, RCD 510 DAB, inkl. Teknikpakke incl. Parkeringsassistent, DK-Pakke, Vinterpakke, Sort pearl. km 130.000
2003 - Fabia Combi - 1,4 mpi - mit ganz alles, hmm p-sensor, varme i sæderne mv. (Konebilen)
Smadret Dec 2018 Skoda Octavia - Style 2.0 TDI DSG - Bolero - Sportssæder - 18` alaris - Sunset - mv.
Solgt Juni. 2011 - VW Golf VI 5 dr. VAN - 2,0 TDI - 140 HK/320NM Highline, RCD 510 DAB, inkl. Teknikpakke incl. Parkeringsassistent, DK-Pakke, Vinterpakke, Sort pearl. km 130.000
2003 - Fabia Combi - 1,4 mpi - mit ganz alles, hmm p-sensor, varme i sæderne mv. (Konebilen)
- gauner
- Nyt medlem
- Geografisk sted: Dobbelt A
- Has thanked: 269 times
- Been thanked: 172 times
Hvis ikke det skulle ha været mærkeværksted, så er Kristian (herfra) som har K.J Autoteknik rimelig habil til VAG og meget fair med priserne 
hilsen Michael
- DJ_Gran
- Aktiv medlem
- Kommerciel bruger: Carsolutions
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 62 times
- Kontakt:
Re: Sv: Alternativ til SMC Aalborg?
Det håber jeg fandmejanhelm skrev:Jep Palle Høj har solgt til en fra Aalborg. Der vil også blive solgt Fiat dernede nu sammen med Seat, men mon ikke de stadig kan lave en VW.
http://www.CarSolutions.dk tilbyder nu også montering i det meste af Nordjylland! Kontakt os hvis du har brug for en opgradering til din bil!
-
RIX
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: GALTEN
- Has thanked: 365 times
- Been thanked: 104 times
ålestrup eller holstebro , mine forældre er da kørt til holstebro til 3 service(de bor i århus
)
VH:
VH:
-
Erik Juul
- Nyt medlem
- Geografisk sted: 9740 Jerslev J
Ved ikke om de gør det endnu, men mange af mine forhenværende taxa kolleger kørte (kører?) fra Aalborg til Aalestrup for at få fixet bilen. Der plejer at være 100% styr på det de laver dernede
Mvh.
Mvh.
Senest rettet af Erik Juul 12. nov 2014, 19:28, rettet i alt 1 gang.
Skoda Superb 3v5 2.0 tdi Combi dsg 2016 150 Hk (Eller deromkring)
Medlem af Carlsberg logen, Skoda Society Denmark.
Medlem af Carlsberg logen, Skoda Society Denmark.
-
kGlerup
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestjylland
- Has thanked: 618 times
- Been thanked: 352 times
Har brugt dem flere gange til Octavia'en. Bedste autoriserede værksted jeg har prøvet!Erik Juul skrev:Ved ikke om de gør det endnu, men mange af mine forhenværende taxa kolleger kørte (kører?) til Aalestrup for at få fixet bilen. Der plejer at være 100% styr på det de laver dernede![]()
Mvh.
- poppo2003
- Nyt medlem
- Has thanked: 74 times
- Been thanked: 13 times
Jeg gider heller ikke kører langt, så det bliver SDK hvis det er en garanti sag.
-
ClausP
- Aktiv medlem
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 50 times
Har været kunde ved VW i Frederikshavn og senest Hjørring igennem snart 20 år.
Har aldrig haft problemer, så er fuldt ud tilfreds med dem.
Har haft firmabiler som skulle serviceres ved SMC Aalborg, ikke særligt betryggende. Da den dårlige attitude starter allerede i indskrivningen.
Har aldrig haft problemer, så er fuldt ud tilfreds med dem.
Har haft firmabiler som skulle serviceres ved SMC Aalborg, ikke særligt betryggende. Da den dårlige attitude starter allerede i indskrivningen.
Volkswagen ID.3 Pro - Vollausstattung
-
ClausP
- Aktiv medlem
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 50 times
SDK i Nørresnudeby har været VW servicepartner i lang tid, de har bl.a. service på alle Nordjyllands Politis VW.Philip skrev:SDK nørresundby = toyota? Hvis ja, så giver din begrundelse for valg af autoriseret værksted, grundet opdateringer fra VW bestemt ikke mening i min verden
Volkswagen ID.3 Pro - Vollausstattung
- pdj
- Nyt medlem
Mange tak til alle svar. I første omgang er det bare olieskift (plus et par småting), så det bliver SDK.
Hvis de volder problemer fremover, så har jeg Aalestrup i baghånden.
Hvis de volder problemer fremover, så har jeg Aalestrup i baghånden.
-
SVK
- Medlem
- Has thanked: 1 time
Genopliver lige denne.
Endte det med SDK fik opgaven? Og de løste det ok?
Endte det med SDK fik opgaven? Og de løste det ok?
- pdj
- Nyt medlem
Ja, det blev SDK der lavede olieskift og service. Eneste problem var, at de glemte at nulstille serviceintervallet. Det går jeg ud fra var en banal fejl, og noget de hurtigt rettede, da jeg kom igen.
Efterfølgende (faktisk i denne uge) har de også skiftet alle fire bremseskiver og klodser. De er ikke billige (til en GTI Performance
), men har ellers ikke noget at klage over.
Efterfølgende (faktisk i denne uge) har de også skiftet alle fire bremseskiver og klodser. De er ikke billige (til en GTI Performance