Ja synes også det gør en verden til forskel selvom der ikke er det vilde anderledes ved den faceliftede kofangerJonas Kristiansen skrev:Jeg synes satme den er blevet fed! Utroligt hvad lidt facelift dele gør ved sådan en bil
hvad med nu ?DinoB skrev:Jeg kan ikke se dine billeder?
Har egentlig altid hated på sorte fælge specielt til sorte bilerDinoB skrev:MEGET BEDRE NU!!!
Den er satme blevet sprød - elsker det "black on black" look - især med grillen foran!!!
BTW er den pakket ind i folie den grill eller?
Jeg mente nu mere med alt det sorte på selve bilen - fælgene kan du godt finde nogle som er koks/grå eller lignende til sommerLowDog skrev: Grillen er blevet indfarvet i bilens farve, sammen med midterkonsol/mmi cover, den havde 1 lille rustplet på hver af højre sidedørene, så fik malet begge døre og begge paneler, så nu står den som ny:-)
Ja bliver nok noget koksagtigt ligesom jeg havde på min gamle B7DinoB skrev:Jeg mente nu mere med alt det sorte på selve bilen - fælgene kan du godt finde nogle som er koks/grå eller lignende til sommerLowDog skrev: Grillen er blevet indfarvet i bilens farve, sammen med midterkonsol/mmi cover, den havde 1 lille rustplet på hver af højre sidedørene, så fik malet begge døre og begge paneler, så nu står den som ny:-)
Tvivler lidt på jeg har den til sommer, er blevet lidt forelsket i en a5 SBDinoB skrev:Synes godt om
Jeg får muligvis et sæt 8,5 + 9,5 x 19" OEMS IFG3 til salg billigt hvis ikke de passer på min A3'er - er blevet lidt i tvivl om ET målet nemlig
Og mig som træder lidt vande ang. toning af ruderne på Passat'en fordi jeg ikke ved om vi har den om 3 år... lolLowDog skrev: Tvivler lidt på jeg har den til sommer, er blevet lidt forelsket i en a5 SB
Som sagt er det også kun vinterhjul:-)Martin1986 skrev:Den er mega fed. Men fælgene bryder jeg mig ikke om. Fælge som på di a4 vil spille
Det da bare at gøre det, det er kedeligt at køre rundt i noget man ikke synes om:-)tuxx skrev:Og mig som træder lidt vande ang. toning af ruderne på Passat'en fordi jeg ikke ved om vi har den om 3 år... lolLowDog skrev: Tvivler lidt på jeg har den til sommer, er blevet lidt forelsket i en a5 SB
Ser sq sprød ud, din A6. Rigtig gangsta'
Det er også derfor jeg tror jeg får det gjort snarest. Jeg tænker bare, det er 2-3000 jeg ikke får igen.. men det tjener dog et praktisk formål, da de T-Hansen sugekop skærme ikke hjælper ret meget mod den lille når solen står lavt og skarpt.LowDog skrev: Det da bare at gøre det, det er kedeligt at køre rundt i noget man ikke synes om:-)
1500 i herningtuxx skrev:Det er også derfor jeg tror jeg får det gjort snarest. Jeg tænker bare, det er 2-3000 jeg ikke får igen.. men det tjener dog et praktisk formål, da de T-Hansen sugekop skærme ikke hjælper ret meget mod den lille når solen står lavt og skarpt.LowDog skrev: Det da bare at gøre det, det er kedeligt at køre rundt i noget man ikke synes om:-)
Der lyder dælme som en skarp pris... 3M/ordentlig kvali oder hur?Martin1986 skrev:1500 i herningtuxx skrev:Det er også derfor jeg tror jeg får det gjort snarest. Jeg tænker bare, det er 2-3000 jeg ikke får igen.. men det tjener dog et praktisk formål, da de T-Hansen sugekop skærme ikke hjælper ret meget mod den lille når solen står lavt og skarpt.LowDog skrev: Det da bare at gøre det, det er kedeligt at køre rundt i noget man ikke synes om:-)
Ken skrev:Fedt du vælger facelift fronten i stedet for S6 som alle sætter på dem ! De sorte detaljer gør hele forskellen - fed bil, selv i vinter-optik !
Det er korrektvandhunden skrev:Billederne er taget i Brejning og der lå engang for mange år siden et Tømrer og Snedkerfirma i de bygninger.