1000 tak allesammen
Den står opgivet til at køre 9,8 km/l og det overholder den faktisk meget fint synes jeg. Modsat andre biler jeg tidligere har haft.
Har også en stor Lincoln Navigator og den kører under halvdelen af km/l ift. min Superb, som det føles helt ok
Mht. at sænke den, så har tanken da strejfet mig, da den er ret højt oppe. Men har lige købt den for ca 1 mdr. siden, og går egentlig bare og venter på at der falder lidt (meget) sne, så jeg kan få prøvet bilen og 4x4 af, og så gør det jo ikke noget med en god frihøjde

Skal den sænkes, vil det ske samtidig med at jeg køber nogle 19" eller 20" sommerfælge til den, afhængig af hvad jeg falder over. Men det er nok et forårsprojekt...i hvert fald sænkningen. Hvis i har erfaringer eller forslag til fede sommerfælge til sådan en Superb, så link eller anbefal gerne
Mht. udstødningen, så er jeg helt enig i, at bilen på youtube lyder eminent. Havde faktisk allerede kigget på HMS-udstødningssystemet, men kæresten er ikke lige til så meget "larm", som hun kalder det.....Så sker det, så sker det nok uden hendes vidne ift. indkøb og påmontering
En anden ting, som også kunne være spændende er oettingers tilbud på 1.440,- Euro for at skruen motoren til 300HK som i R36.
Se evt. linket. Nogle der har erfaringer med dette??
http://www.oettinger.com/en/produkte/ka ... u-3600-v6/