Har pillet folien af, og så har vinterhjulene fået lidt lambo farve. Det blev ikke helt som jeg havde håbet på, men sys det spiller ok til det sorte.
Og så har jeg tilpasset og monteret en stålplade under bilen som beskyttelse.

5K7825235Bskyrider skrev:fedt med detnmetal bundplade, kan du lave flere ? hvor meget vejer den ?
Ligeså pænt det ser ud uden, lige usmart ser det ud den ligger løst i kabinenMunkie skrev:Den står så skarpt den bil!! Flabet uden nummerplade foran, hvor længe har du kunne køre sådan?![]()
Hvad koster sådan en bundplade?
Lige under 1000,-Munkie skrev:Den står så skarpt den bil!! Flabet uden nummerplade foran, hvor længe har du kunne køre sådan?![]()
Munkie skrev:Den står så skarpt den bil!! Flabet uden nummerplade foran, hvor længe har du kunne køre sådan?![]()
Luft?carreyt skrev:Men til sommer kommer den længere ned end den var i sommers.
Er vist kun gevind Martin han roder medkeller skrev:Luft?carreyt skrev:Men til sommer kommer den længere ned end den var i sommers.
kimhemm skrev:Er vist kun gevind Martin han roder medkeller skrev:Luft?carreyt skrev:Men til sommer kommer den længere ned end den var i sommers.
Hele turen til Stockholm og hjem skiftede vi mellem 20 grader som var for koldt og 21 som var for varmt... der havde 20,5 lige været perfektAndreas K skrev:Ham der mente der var brug for 0.5 grads justering kombineret med tryk knapper, han burde en tur over knæet![]()
![]()
Men lækker opgrade, og du har i det mindste dreje knapper til temp
Jeg har også fået mit skiftet. Det går helt fint med 0,5 *carreyt skrev:Det hele virker som det plejer. Man får 1 ny funtion. Nemlig at kunne stille 0,5 grad. Hvis den kan finde ud af det.

Story of my life...kimhemm skrev:Hele turen til Stockholm og hjem skiftede vi mellem 20 grader som var for koldt og 21 som var for varmt... der havde 20,5 lige været perfekt