Martin1986 skrev:Uden at læse hele den anden tråd, Hvis det altså står der i, hvordan blev den stjålet så?
Beskrivelsen jeg har fået af parkeringsfirmaet i ørestaden, og må nøjes med dette fordi by&havn ikke vil udlevere videomaterialet til hverken mig eller forsikringen, men kun politiet. I fredags havde politiet stadig ikke henvendt sig??!!

By&havn har oplyst mig at man kan se 2 sortklædte fyrer bryde ind i bilen, og derefter bruges der nogen minutter på at få bilen startet. Den ene kører ud af anlægget og den anden går væk fra området, men nu kommer det virkelig groteske!!!!

Tyven kunne bare kører ud af anlægget og igennem bom-systemet, ved at kører frem og presse bommen indover bilen. Der er en sikkerhed indbygget i bommen fik jeg oplyst, som skal forhindre at bommen bliver kørt af ??????

What!!!!! De penge til at sikre at ens bil holdt videovervåget og trygt, er virkelig bare godt givet ud!!!.
Til skræk så jeg så lige idag den video, som er lagt i den tråd "Audi Rs4 Stjålet" hvor der en youtube video af "den polske" nøgle, og tænker straks det lyder som fremgangsmåden jeg har fået beskrevet af parkeringsfirmaet, og især fordi parkeringsanlægget ligger klods op af skurvognene til nybyggeri ørestaden, som med garanti indeholder polske håndværker!!! Ja ja uden at være fordumsfuld! Helt ærlig hvornår bliver paskontrollen indført i EU på ny????!! shit man bliver så arrig over nogen kan have så lidt respekt for andres ting!!!