I forbindelse med andre kofangere/underlæber osv, vil jeg også have ny udstødning på.
Er dog i tvivl om en fra Golf 7 GTI (Milltek fx) passer på, da min har bagbro og ikke bærearme.
Nogle kloge der ved det eller kan undersøge det måske?
På forhånd tak!
tvivler på den kan være der, da den løber lige imellem de 2 bære arme, om den kan være der med lidt tilpasning så den kommer op over bagbroen ved jeg ikke, er lidt svært at se på billederne...
Seat Altea FR TDIHybrid Drive
GT1749VC Hybrid turbo
3'' clean pipe all the way
230 HK & 540 nm.
NEJ prøv og spørg the one hvor meget hans udstødning skulle saves i stykker for at den kunne monteres
det var ikke selve bagbroen det var den torsions stang der går på tværs der gjorde at den skulle saves i små stykker
hans er en beetle men det er samme problem stilling
VH:
lyden er nem nok at få, af med mellempotten, kig evt på linket her der er en fornuftig løsning på hvordan man kan lave det, hvis man kan lidt med lidt rørføring, ved godt det er en med bærearme istedet for fast aksel, men det burde kunne lade sig gøre.. evt et link; http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=3024
og hvis det nu er så er der jo ikke nogen bagpotte i den løsning så mellem potten vil nok være overkill at pille af hvis der ikke er nogen bagpotte..
Seat Altea FR TDIHybrid Drive
GT1749VC Hybrid turbo
3'' clean pipe all the way
230 HK & 540 nm.