Som overskriften lyder kunne jeg godt bruge lidt "hjælp".
Det går ud på at jeg meget gerne vil høre om der er en behjælpelig Scirocco ejer der vil måle længden på viskerarmen og viskerbladet omme på bagruden...
Det ville jeg virkelig være taknemmelig for...
Nogen herinde med NY Scirocco der vil hjælpe mig hurtigt?
- mart!n
- Aktiv medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Køge
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 20 times
- Kontakt:
Nogen herinde med NY Scirocco der vil hjælpe mig hurtigt?
- Vedhæftede filer
-
- scirocco visker.jpg (38.71 KiB) Vist 1128 gange
- diskoboy
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
- Has thanked: 127 times
- Been thanked: 339 times
Re: Nogen herinde med NY Scirocco der vil hjælpe mig hurtigt?
Ifølge ETKA er den 255 MM... og har part nummer 1K8 955 427 i tilfælde af du ogå skal bruge det 
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display
- mart!n
- Aktiv medlem
- Kontakt:
Det er viskerbladet alene... Det er nemlig samme størrelse som mit. Men det er både arm og viskerblad ud i et.cna3 skrev:Ifølge ETKA er den 255 MM... og har part nummer 1K8 955 427 i tilfælde af du ogå skal bruge det
Men jeg var lige nede forbi VW nu her hvor de tilfældigvis arbejder sent på værkstedet idag, så porten var ikke lukket.
Så kunne jeg lige måle på en af dem der stod ude foran butikken.
Så til andre der kunne være interesseret er viskerarm med blad monteret 35 cm lang.
- Vedhæftede filer
-
- scirocco visker.jpg (40.22 KiB) Vist 983 gange
- diskoboy
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
- Has thanked: 127 times
- Been thanked: 339 times
Hvad skal du bruge den totale længde til?
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
- mart!n
- Aktiv medlem
- Kontakt:
for at se om den er for lang til at sidde på min Polo 6N2 GTI 
@Dub_Collective