Hej
I formiddags da jeg skulle køre (fremad) ud af båsen på en parkeringsplads , ser jeg at der holder der en stor Bmw stille ca 10 m fra mig

, jeg ser at han begynder at bakke og tænker at han bakker fordi han ikke kan komme rundt og lige skal have noget mere plads .......han bliver så ved med at bakke og da han er ca 1m fra mig dytter jeg af han , men han fortsætter ind i min kofanger som revner . Jeg står ud og går over til ham og da han står ud , siger jeg at han skal huske at han da vist glemte at bremse

. tydeligvis giver han udtryk for at det er min skyld fordi jeg ikke gjorde noget , hvortil jeg svarer at det altid er hans skyld så længe han bakker.
Da jeg erfarer at jeg ikke får ham til at indrømme som en mand ville i min verden , ja så tager vi hver især lidt billeder og udveksler navne mm og kører hver til sit .......sikke en klaphat siger jeg bare.
Jeg er ikke i tvivl om at det er ham der kommer til at æde den ????????????? for man bakker ikke 10 m på en parkeringsplads lørdag formiddag uden at orientere sig
Mvh Martin