fik du de sidste ting luftdyser og rammen omkring radioén ville det lige give det sidste¨
forsæt det gode arbejde
VH:
Jeg gætter på at trådstarter har brugt forbindelsen til bagklappen t73a/23 (lilla/hvid ledning) som en stel forbindelse til det ene ben på lampen og konstant strøm på det andet ben...lortengert skrev:LÆKKERT!
Men hvordan har du lavet lyset i bagagerummet? - det kunne jeg vildt godt bruge i disse "mørke tider"
Nu er jeg desværre ikke så findernem, men tror du der findes en guide til dette? - evt om dette kan laves?diskoboy skrev:Jeg gætter på at trådstarter har brugt forbindelsen til bagklappen t73a/23 (lilla/hvid ledning) som en stel forbindelse til det ene ben på lampen og konstant strøm på det andet ben...lortengert skrev:LÆKKERT!
Men hvordan har du lavet lyset i bagagerummet? - det kunne jeg vildt godt bruge i disse "mørke tider"
http://titanen.dk/bagagerumslys-i-vw-up/lortengert skrev:Nu er jeg desværre ikke så findernem, men tror du der findes en guide til dette? - evt om dette kan laves?diskoboy skrev:Jeg gætter på at trådstarter har brugt forbindelsen til bagklappen t73a/23 (lilla/hvid ledning) som en stel forbindelse til det ene ben på lampen og konstant strøm på det andet ben...lortengert skrev:LÆKKERT!
Touran.Martin1986 skrev:I hvilken bil?
Nu skal vi heller ikke spamme Up'ens tråd, men husk lige at læg billeder op af monteringen! Har selv spekuleret i dem der, men kan ikke rigtig se hvor de vil passe henad, nu når der er gitter til højtaler i forvejenSorens2 skrev:Touran.Martin1986 skrev:I hvilken bil?
Okaydk-creations skrev:ReneBo
I spammer ikke tråden! Vil i fremtiden opdatere denne tråd når der sker nye ting med bilen! Så skriv hellere end gerne!
Står tidligere.. Ca 7500 i Tyskland og 9000 i dkpolodan20 skrev:hvad er prisen på ådan et sæt diskanter???

EnigTonny skrev: Jeg er fan af bilen og detaljerne - ikke af emblemet. Prøv med original igen eller matsort så det matcher sidespejle, dørhåndtag og centeret af de fine hjul.
StefanDK skrev:EnigTonny skrev: Jeg er fan af bilen og detaljerne - ikke af emblemet. Prøv med original igen eller matsort så det matcher sidespejle, dørhåndtag og centeret af de fine hjul.