Hej herinde,
jeg er indehaver af en Blackberry 8310 og en Bluetooth Premium installation i bilen + RNS510 men, det spiller bare ikke sammen (Får at vist i bilens display at BB'en ikke er kompatibel).
Tilsyneladende kan BB'en ikke håndtere Rsap - er der andre som har samme problem og er der nogen som kender en løsning. Det er lidt anstrengende at skifte SIM kortet over i en ordentlig telefon hver gang jeg skal ud og køre!!
Blackberry og Bluetooth Premium - hjælp
- dkfsk
- Nyt medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Blackberry og Bluetooth Premium - hjælp
VW Polo BlueGT (6R) 1.4 TSI ACT 150/250 DSG 7
DK-pakke, Adaptive fartpilot (AAC)
Tidligere biler: Touran 1.6 TDI 105 Blue Motion, Scirocco 2.0 TSI DSG mit alles, Passat 2.0 TDI, Audi A6 2.4 Aut.
Tidligere biler: Touran 1.6 TDI 105 Blue Motion, Scirocco 2.0 TSI DSG mit alles, Passat 2.0 TDI, Audi A6 2.4 Aut.
- Kenneth J
- Aktiv medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: Naviparts/Milltek/Ampire
- Geografisk sted: Rødovre - Islev
- Been thanked: 2 times
- Kontakt:
Re: Blackberry og Bluetooth Premium - hjælp
Glem det... Premium rSAP er et Nokia/Siemens system, og det er kun et begrænset udvalg af de telefoner der virker. Jeg knoklede selv en del med det da jeg købte min Passat med Premium rSAP.
MVH Kenneth
Naviparts.dk Milltek.dk Ampire.dk Følg os også på Facebook!
Salg og eftermontering af originalt ekstraudstyr! Altid rabat til VAGcars.dk brugere!
Naviparts.dk Milltek.dk Ampire.dk Følg os også på Facebook!
Salg og eftermontering af originalt ekstraudstyr! Altid rabat til VAGcars.dk brugere!
-
prebennielsen
- Helt nyt medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- Geografisk sted: Hals (ved Ålborg )
- Kontakt:
- dkfsk
- Nyt medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
Re: Blackberry og Bluetooth Premium - hjælp
jeg har en telefon der duer - en god gammel Nokia men, jeg ville hellere kunne bruge Black Berryen.prebennielsen skrev:her er et link til de télefoner der dur
http://www.volkswagen-zubehoer.de/filea ... 02_doc.pdf
VW Polo BlueGT (6R) 1.4 TSI ACT 150/250 DSG 7