Men synes ikke den er ret langt nede..
Gevindbøs bagi er fjernet.
Kan man få nogle kortere fjeder eller er der nogle tricks så den lige kan komme 2-3cm længere ned?
Det er nok platformen på bilen der gør det..Munkie skrev:Ja jeg begriber det heller ikke. Er dybt skuffet. Jeg må nok bare leve med det eller måske sætte 20" på.
Havde FK på min gamle Scirocco også, synes bare ikke den blev lav overhovedet. Der var så 20" på.DinoB skrev:Det er nok platformen på bilen der gør det..Munkie skrev:Ja jeg begriber det heller ikke. Er dybt skuffet. Jeg må nok bare leve med det eller måske sætte 20" på.
Ellers prøv en FK Königsport - det havde jeg på min gamle Passat 3c, den passer da på Scirocco osv. med Ø55 så mon ikke det er det samme til Golf 6? Den synes jeg da kunne komme godt tilpas ned på 19" og så koster den ikke det samme som H&R Deep og de andre high end mærker?
Jeg havde også FK AK Street på min Scirocco, og det var slet ikke nok - ved ikke om der er forskel fra den og til Königsport'en.Munkie skrev:Havde FK på min gamle Scirocco også, synes bare ikke den blev lav overhovedet. Der var så 20" på.
Billedet jeg lagde op før var 2 minutter efter bilen var taget af liften, jeg synes allerede det ser ud til den har sat sig lidt.
Munkie skrev:Ja jeg begriber det heller ikke. Er dybt skuffet. Jeg må nok bare leve med det eller måske sætte 20" på.
Du kan da ikke være utilfreds med det der. Den står pisse fint der!!!!Munkie skrev: Sådan ser den ud efter en 50 km. Kan ikke rigtigt vurdere forskellen. Den gik dog en smule på i forskærmet i et sving, det har den aldrig gjort før. Det gjorde mig helt glad