Rohana rc7 ? Ser godt ud i hvert fald!Munkie skrev:Ville gerne længere ned, men det går nok ikke. Er ved at finde andre hjul til den, er blevet pjattet med disse:
Andre fjeder eller tips til AP undervogn Golf 7? More low
- ReneBo
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 25 times
Re: Andre fjeder eller tips til AP undervogn Golf 7? More lo
Ikke VAG pt: Ford S-Max ST-Line 2018
http://bilgalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=957
http://bilgalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=957
- Munkie
- Medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Frederikshavn
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 19 times
Ispiri ISR8 hedder de. Synes de er perfekte til sådan enReneBo skrev:Rohana rc7 ? Ser godt ud i hvert fald!Munkie skrev:Ville gerne længere ned, men det går nok ikke. Er ved at finde andre hjul til den, er blevet pjattet med disse:
Min: Audi A6 2,0 TDI 190 S-Tronic Avant 3xS-line 2015
Konebil: Audi A3 1,5 TFSI S-Tronic Limo 2018/17
Tidligere vagbiler: The Beetle 1,2 TSI cabrio, Golf 7 1,6 TDI, 2xLeon TDI DSG, 2xScirocco 2.0 tsi DSG, 2xScirocco 2.0 tdi, 2xAudi TT, Audi A6 4F limo 2.4, Audi A6 4F 2.0 TFSI Avant, 2xGolf 4 1,9 SDi, 2xGolf 3 1.8, Golf 3 1.9 TDI, Jetta mk2 VR6, Audi A4 1.8t b6 Avant, Audi A3 1.8t 8l, Skoda Citigo, Golf 6 2,0TDI
Konebil: Audi A3 1,5 TFSI S-Tronic Limo 2018/17
Tidligere vagbiler: The Beetle 1,2 TSI cabrio, Golf 7 1,6 TDI, 2xLeon TDI DSG, 2xScirocco 2.0 tsi DSG, 2xScirocco 2.0 tdi, 2xAudi TT, Audi A6 4F limo 2.4, Audi A6 4F 2.0 TFSI Avant, 2xGolf 4 1,9 SDi, 2xGolf 3 1.8, Golf 3 1.9 TDI, Jetta mk2 VR6, Audi A4 1.8t b6 Avant, Audi A3 1.8t 8l, Skoda Citigo, Golf 6 2,0TDI
- DinoB
- Medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: 8000 Århus C
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
g5 fjedre fra en FK undervogn samt afkortning af dæmperen foran er i hvert fald bevist at det giver væsentlig effekt på en AP undervogn!
- Obel
- Medlem
- Been thanked: 38 times
Hvordan er bilerne at køre i, når de er nede i den højde?
Jeg har, for kort tid siden, fået min Eibach Pro street S, undervogn hævet en smule, da forhjulene også kunne gå på.
Den sidder nu lige over dækkene... Men jeg synes da stadig ikke, at den er fantastisk at køre i med 18" på
Tænker jeres må være helt ulidelige....
Eller hvad? Er den ikke meget "bouncy", i mangel på et bedre ord.
Her et billede af højden på min (dog med 17" vinterhjul)... Der er ca. 2 cm mere gevind af give af.
Jeg har, for kort tid siden, fået min Eibach Pro street S, undervogn hævet en smule, da forhjulene også kunne gå på.
Den sidder nu lige over dækkene... Men jeg synes da stadig ikke, at den er fantastisk at køre i med 18" på
Tænker jeres må være helt ulidelige....
Her et billede af højden på min (dog med 17" vinterhjul)... Der er ca. 2 cm mere gevind af give af.
- Vedhæftede filer
-
- IMG_2375.JPG (112.04 KiB) Vist 1342 gange
- DinoB
- Medlem
Komfort er IKKE eksisterende når man er nede i de "højder" eller mangel på samme haha.. Jeg synes at undervognen er forholdsvis fornuftig at køre i på motorvej - ved bykørsel mærker man naturligvis alle humpene, og den er ja meget "bouncy" - min kæreste brokker sig i hvert fald over min nu, men hvad fanden, hvis ikke hun kan li det, så må hun sku gå, jeg vil gerne lide lidt for skønhedenObel skrev:Hvordan er bilerne at køre i, når de er nede i den højde?
Tænker jeres må være helt ulidelige....Eller hvad? Er den ikke meget "bouncy", i mangel på et bedre ord.
- Obel
- Medlem
- Been thanked: 38 times
Ok. Tænker jeg nok
Jeg er nok nået til et punkt, eller en alder, hvor komfort har mindst lige så stor betydning. Overvejer faktisk at smide det originale sæt på igen
Jeg er nok nået til et punkt, eller en alder, hvor komfort har mindst lige så stor betydning. Overvejer faktisk at smide det originale sæt på igen

- DinoB
- Medlem
Det troede jeg også at jeg var i en alder af 25, og har da også haft min tvivl om jeg skulle gøre det, og bruge penge på det eller ej, men da den kom ned fra liften, sænket og med 19" fælge igen, så blev jeg sku 18 år igen, og have et smil over hele 5-øren, og der besluttede jeg mig med mig selv, at jeg ikke var klar til at blive voksen endnuObel skrev:Ok. Tænker jeg nok![]()