Jeg købte egentligt bare bilen fordi at den var uhørt billig og jeg manglede lidt mere køreglæde end min fars aflagte nedslidte hæslige gamle firma firehjulstrækker
Planen var egentligt bare videresalg, men som om man som bil "nørd" kan lade noget gå u-modificeret hen
Men kort og kontant.
Bilen er en Leon Cupra fra 08.
Lidt rundet de 100.000 km, og kører fantastisk i motor og gearkasse, faktisk en del bedre i gearkassen end den gamle
- Planen er at det bliver et stille og roligt hygge projekt, hvor det kommer hen af vejen, bliver nød til at dulme min ulidelige smerte fra hvad der angår min S4.
Der skal laves lidt APR software, polarfis og hvad der nu ellers hører til alt dette.
Bilen er allerede landberg bokstunet, og 70mm forrør som kun erstatter den første katalysator, der er samtidig af tidligere ejer fjernet en mellempotte.
Bilen yder pt 319 hk og 440nm.
Der skal laves lidt udstødning, indsugningen skal opgraderes.. og så kommer pumpen osv osv. Det hele skal nok ta overhånd i sidste ende
Men her er den så. Gul som dagen er lang, tror heldigvis farven er potentiel fed for noget lækkert. Den har i hvertfald fanget mig
Jeg håber i vil følge mit projekt og komme med inputs hist og pist.
- skal prøve og sørge for det ikke bliver alt for kedeligt at følge.