Bagklappen skal også skiftes, ligesom bremserne

Bunden er fin på den, panelerne er dog også rådne så de skal skiftes helt tilbage til B-stolpen
Når det er klaret står den på en tur til maler og males op i bilens originale farve som er deep black pearleffect og så har jeg en fin bil
Forklappen er blevet skiftet i denne omgang og bliver malet en af de kommende dage da den er sort med klarlak så den matcher ikke min deep black 100%
Bilen har været dansk fra ny, har haft én ejer indtil for et år siden, her blev den givet i bytte til VW i Hørsholm hvor den blev solgt til ham som jeg endte med at købe den af.
Bilens første ejer har brugt den som pendlerbil fra hans bopæl (vidst nok omkring Kalundborg) og til hans arbejdsplads i København. Det har gjort at bilen for få dage siden rundede 323.000 km men da den næsten ikke har kørt andet end lange ture og ellers er blevet serviceret som den skal kan det ikke mærkes på bilen. Motor og gearkasse er originale og har aldrig været åbnet, så vidt jeg ved har koblingen heller ikke været skiftet men denne kører også fejlfrit.
Alt i alt er det en god bil på trods af det høje km tal og efter jeg har overtaget den bliver den passet og plejet, planen er at den skal holdes så tæt på original som muligt, selvfølgelig med nogle ændringer men stadig i OEM+ stilen og ellers skal den bare have så meget komfort og ekstraudstyr som jeg kan finde
Polo 6N 1.6 8V 1998 Army Rat Style R.I.P.
Polo 6N2 GTI 1,6 16V 2001 **SOLGT**
Golf 4 1J 2,8 V6 4motion 2000 **STJÅLET**
Polo 6N2 1,4 16V 2001 **SOLGT**
Polo 6C BlueMotion 1,0 TSI 2016