Jeg kan så se at de 450nm er for en benzin, når det er en diesel er det 500nm.
http://en.wikipedia.org/wiki/ZF_8HP_transmission
Jeg ville nok gå efter en 530d
Prismæssigt ligger de også mere eller mindre ens.m power skrev:Det er en GA8HP45Z der sidder i sådan en bandit, hvis det er en 530d så hedder den GA8HP70Z = 700nm

Jeg er ret sikker på at de sidste kr er godt givet ud når man på forhånd ved hvilke planer man har med karetenmelander1980 skrev:Prismæssigt ligger de også mere eller mindre ens.m power skrev:Det er en GA8HP45Z der sidder i sådan en bandit, hvis det er en 530d så hedder den GA8HP70Z = 700nm
hvad skulle der være så specielt ved BMW kontra Mercedes og Audi i samme kaliber?megasun skrev:Jeg ville være meget påpasselig med at købe BMW, værkstedsregningerne er ikke for hvem som helst.
Det er de færreste der kan skrue på dem og de autoriseret har man ganske enkelt ikke råd til.
Jeg har haft x5 e70 3,0d og det er altså ikke sjovt når man bliver præsenteret for regninger på 15-30.000 kr for små ting.
Selvom jeg har en ganske fornuftig løn og selvfølgelig bliver draget af et luksusmærke som BMW så må jeg bare konstatere at når noget går i stykker på sådan en bil, så ærgrer man sig over sit valg..
Jeg er af den overbevisning at hvis du ikke har råd til at købe bilen kontant fra ny, så har du heller ikke råd til værkstedsregningerne.
Kevinff skrev:hvad skulle der være så specielt ved BMW kontra Mercedes og Audi i samme kaliber?megasun skrev:Jeg ville være meget påpasselig med at købe BMW, værkstedsregningerne er ikke for hvem som helst.
Det er de færreste der kan skrue på dem og de autoriseret har man ganske enkelt ikke råd til.
Jeg har haft x5 e70 3,0d og det er altså ikke sjovt når man bliver præsenteret for regninger på 15-30.000 kr for små ting.
Selvom jeg har en ganske fornuftig løn og selvfølgelig bliver draget af et luksusmærke som BMW så må jeg bare konstatere at når noget går i stykker på sådan en bil, så ærgrer man sig over sit valg..
Jeg er af den overbevisning at hvis du ikke har råd til at købe bilen kontant fra ny, så har du heller ikke råd til værkstedsregningerne.

Vi er i Juli nu, er der noget nyt?melander1980 skrev:Engang i juli måned.Jonas Kristiansen skrev:Det hører sig sgu også til med 6 ben i sådan en. De spiller altså bare de der 3.0 og den 8 trins.
Hvornår får du den nye?inden uge 31, da den skal fragte os på ferie i starten af august.
Vil gerne af med nuværende først, da 2 biler er liiiige lidt rigeligt. Theis går all in på salget i starten af juni. Ville som sagt være fedt, hvis 6R' eren kunne blive i DK, men da det stadig er lidt en speciel bil herhjemme er der nok stor sandsynlighed for, at den ryger tilbage til Tyskland.![]()

AU-R8 skrev:Nu begynder det at lyde af noget.
husk kubik er vanedannende..
Men Theis er snart på ferie anyway, så er juli jo gået som du siger.

Jeg har ALTID været skudt i C63 AMG' eren, og kan se at der er muligheder i motoren, indenfor rimelige penge. Nå ja men hvis barnevognen kan være i bagagerummet, så er der vel grønt lys fra konen... som sidst...melander1980 skrev:Hej.
Jeg har en meget interesseret køber til bilen. Eneste problem er, at han mangler at sælge egen bil.
Min plan om at få anden bil i denne måned er derfor nok lidt usandsynligt. Det betyder også, at der er rigeligt med tid til at finde den rigtige. Min fornuft siger BMW 530 d (F11), men jeg er sgu også blevet lidt lun på en Mercedes C63 AMG
Noget downpipe og chip er det vist 560 hk. Og så larmer den endnu meremelander1980 skrev:AU-R8 skrev:Nu begynder det at lyde af noget.
husk kubik er vanedannende..
Men Theis er snart på ferie anyway, så er juli jo gået som du siger.Jeg har ALTID været skudt i C63 AMG' eren, og kan se at der er muligheder i motoren, indenfor rimelige penge.
Nu må vi se. Som sagt har jeg jo masser af tid til at kigge løs.

EnigMunkie skrev:Synes ikke den kommer til sin ret i den video der. Helt klart en af de fedeste motorlyde IRL! Man kan ikke lade være med at smile op til begge ører når den slår igang sådan en

Stooooop!!! Jeg bliver afhængigGranTurismo skrev:
GranTurismo skrev:sorry

Der skal laves en ny, i princippet koster det kun oprettelse.Kevinff skrev:Er det muligt at "overtage" din flexleasing kontrakt eller skal bilen købes fri for evt at flexlease den igen?
Ny kontraktAU-R8 skrev:Der skal laves en ny, i princippet koster det kun oprettelse.Kevinff skrev:Er det muligt at "overtage" din flexleasing kontrakt eller skal bilen købes fri for evt at flexlease den igen?
Med mindre han udlejer den videre til dig, men det ville jeg ikke gøreAltså af princip.

så 5000 og så den månedlige ydelse på 5000 også?melander1980 skrev:Ny kontraktAU-R8 skrev:Der skal laves en ny, i princippet koster det kun oprettelse.Kevinff skrev:Er det muligt at "overtage" din flexleasing kontrakt eller skal bilen købes fri for evt at flexlease den igen?
Med mindre han udlejer den videre til dig, men det ville jeg ikke gøreAltså af princip.
5000 kr.