Ja men det ser til gengæld ser det hammer godt ud, kan ikke vente til jeg får mine, jeg har også bestilt 4 stk yokohama dækjakethemoss skrev:Jeg kan ikke lade være med at tænke på at de bagerste bremsekalibre må være svære at luft ud

Ja men det ser til gengæld ser det hammer godt ud, kan ikke vente til jeg får mine, jeg har også bestilt 4 stk yokohama dækjakethemoss skrev:Jeg kan ikke lade være med at tænke på at de bagerste bremsekalibre må være svære at luft ud

Umiddelbart ikke, altså filteret er jo sort når det er nytbluzzer skrev:Trænger det revo filter på billederne længe oppe ikke til en udskiftning? Syntes det ser noget sort ud
️ 
vsoendergaard skrev:Umiddelbart ikke, altså filteret er jo sort når det er nytbluzzer skrev:Trænger det revo filter på billederne længe oppe ikke til en udskiftning? Syntes det ser noget sort ud️
Snakkede faktisk med Brian om rens af det, han sagde det skulle blæses indefra engang imellem, så tror det er helt fint
Det skal jeg ikke kunne svare på, har ikke super meget forstand på det :-/jakethemoss skrev:HK topper godt nok tidligt i omdrejningerne, får den ikke nok luft??

Altså umiddelbart så da jeg kørte stage 1 lavede den 262 hk pø Brians felt og 245 på ham Andrew eller hvad han hedder oppe i Helsinge, og den her rulning lavede Otto (natmekanikeren) og han sagde at jeg skulle sammenligne dette felt med det i Helsinge, så det kan godt være at den evt viser 285-290 hk hvis jeg kommer op på Brians felt, hvilket jeg forhåbenligt snart gørMikkelVAG skrev:Hmm. Umiddelbart virker det måske til den lave side.
Har en attest på min MKVI GTI som med stage1 laver 270 HK og 416 NM.
Kan det være DSG'en som holder igen?
Det er næsten noget du bliver nød til at hjælpe med Kim, jeg ved ærligt talt ikke hvordan jeg gør de ting du beder mig omkimhemm skrev:Enig med Jake, det er lidt tidligt den flader ud i effektkurven ved første øjekast
Kan være du lige skal tjekke hvordan fuel trim står og om motorstyringen har korrigeret for noget
Ja det skal vi nok klare Søren på en eller anden mådevsoendergaard skrev:Det er næsten noget du bliver nød til at hjælpe med Kim, jeg ved ærligt talt ikke hvordan jeg gør de ting du beder mig omkimhemm skrev:Enig med Jake, det er lidt tidligt den flader ud i effektkurven ved første øjekast
Kan være du lige skal tjekke hvordan fuel trim står og om motorstyringen har korrigeret for noget![]()
Kan du evt guide mig igennem, eller har du tid at hjælpe en dag?

Ja det begynder at hjælpe på detkeller skrev:Fedt med K04, Den er altså virkelig blevet lækker den 6'er.
Ja det er lidt dumt jeg ikke lige prøvemonterede inden, desværre...keller skrev:Det lyder godt nok ærgerligt når nu du har fået malet dem![]()
Ja har fået dem monteret, de sidder med dobbeltklæbende tape. Har siddet på i ca. en måned nu og det lader til de bliver siddende
Ja jeg tror ideen er god nokkeller skrev:Jeg havde heller ikke tænkt over der ville være forskel.
Jeg er så meget til 5 gti sider, så R sider synes jeg lyder fornuftigt. Er de egentlig ens med bm sider?
Mon ikke vi løber ind i hinanden på et tidspunkt

Det er også fint med K04 på de motorer. Men få lige monteret IC samtidigt også, og DSG software så det passer sammenvsoendergaard skrev:Så er der sket lidt igen![]()
Der skulle meget gerne dukke et sæt længe ventede fælge op i denne uge!
Samtidig har jeg længe døjet med at den piver/hyler fra turboen (går ud fra at det er den) så jeg har bestilt Revo's K04 der passer på denne motor, den skulle gerne lande i næste uge og måske også monteres derså må vi se hvad den havner på af ydelse, jeg glæder mig ihvertfald som en lille dreng
Angående software har jeg ikke helt besluttet mig endnu om jeg vælger APR K04 software, men synes jeg har hørt at man ikke kan købe deres K04 software uden at købe deres turbokit..
Men der er samtidig kampagne på revo software og så er der rabat når man kommer fra en anden tuner, og man kan sige at deres software passer til deres turbo, det er ihvertfald min teori![]()
Samtidig er jeg blevet ret varm på SPS Pro fra revo, som virker utroligt lækker, nogle der kan dele erfaringer omkring det??
Jeg går samtidig at overvejer en ny og større Intercooler, men det må vente lidt.. Burde også have DSG SW i men det hele koster jo desværre penge![]()
Opdatering med turbo og fælge kommer hurtigst muligt
Mvh Søren

Det er også fint med K04 på de motorer. Men få lige monteret IC samtidigt også, og DSG software så det passer sammenvsoendergaard skrev:
[/quote]MikkelVAG skrev:Ej hvor gad jeg bare godt at have sådan et turbokit til min![]()
Hvad koster sådan noget?
Har set man kan få k04 til tsi motoren på ebay til omkring 10000, så kunne være sjovt at høre hvad REVO skal have?
dug skrev:Det er også fint med K04 på de motorer. Men få lige monteret IC samtidigt også, og DSG software så det passer sammenvsoendergaard skrev:![]()
SPS pro er jo bare PolarFIS med mulighed for at skifte program.
Hvilken lyd fra turbo kan du høre?
[/quote]

Til sammenligning koster APR kittet 23.430,- inkl softwarevsoendergaard skrev:Revo kittet koster 16400 kroner
APR laver f.eks både std turbo og KO4 software. Forskellen ligger i at en større turbo kan trække mere luft højere opppe så maks omdrejninger kan flyttes højere op, og skiftepunkterne ved normal kørsel kan også med fordel reguleres lidt så det passer bedre til en KO4 end det gør med en IHI på TSI hvor den skifter tidligere så det passer med turboenvsoendergaard skrev:Og mht. DSG så er det sport gearet hvor skifte punktet er ændret/rykket for at hive de sidste kræfter ud at motoren
Kan ikke rigtigt finde steder hvor der står 500+ nm på dette kit?