nogen som ved hvordan man slår lysovervågningen helt fra på en polo 6r ?
Har købt nogle full led baglygter men de melder fejl op i indstrumentet..
Har forsøgt mig frem i lang kodning men kan ikke rigtig finde noget?
Nogen som kan hjælpe?
vartaz skrev:Jeg har gjort det på min. Giver fejl i bcm men ikke i display og pærerne forbliver tændt (led uden modstande)
HamSjelv skrev:Hejsa,
Hvor høj spænding kan du måle over LED-lampen når der er slukket for den? (Jeg ved det, tricky spm...)
'Off'-spændingen skal under 2V for at lampen ikke fejlmelder.
/(
Der er ikke blandet CAN-bus ind i at tænde og slukke lys; det foregår fuldstændigt analogt af centralelektronik. Hvis der detekteres en pærefejl, kan dette sendes som en CAN-besked til f.eks. 17 - instrument.Marjacic skrev:..canbus nettet lukket helt ned. så er der vel nok mere end 2v.
hvad kan afhjælpe dette? har tænkt lidt på at købe nogle 21W modstande og montere over stoplyset i dem, da den kun fejlmelder stoplyset i 09?
HamSjelv skrev:Der er ikke blandet CAN-bus ind i at tænde og slukke lys; det foregår fuldstændigt analogt af centralelektronik. Hvis der detekteres en pærefejl, kan dette sendes som en CAN-besked til f.eks. 17 - instrument.Marjacic skrev:..canbus nettet lukket helt ned. så er der vel nok mere end 2v.
hvad kan afhjælpe dette? har tænkt lidt på at købe nogle 21W modstande og montere over stoplyset i dem, da den kun fejlmelder stoplyset i 09?
Flere styre/kontrolkomponenter kræver at der ved tændt lampe skal flyde mindst 70mA gennem lyskilden. Det giver ca. 1W på 14,4V. En del af denne ene watt afsættes i lysdioderne.
Hvad er strømmen på dine (tændte) LED baglygter? Kan måles med amperemeter og laboratorieforsyning.
/(
vartaz skrev:Jeg kan sende min kodning til dig, det virker på min. Jeg har led køre baglys led bremse lys, led tåge og baglys