Hvordan afmonterer jeg mine crom rørhaler, så jeg kan få malet
dem sorte (alternativt købe sorte og montere)
De skal tilsyneladende monteres med gummihammer, men hvordan den
anden vej.
Nogen kloge hoveder?
Forstår ikke VWLeVelsBech skrev: Det er originale rørhaler, som faktisk er magen til
nr. 1 (altså som skoda/audi).
Absolut jamadsobh skrev:Har du overvejet at dække bilen af og male den mens den sidder på ?
Noget nummer på disse samt en pris ?erlingvj skrev:De originale er i rustfri stål. Hvis de er forcromede er de uoriginale.
Audi og Skoda bruger en type, der er trykket ind over røret og som har modhagere (foto) - sidder godt fast!
VW bruger normalt en type med spændebånd.
Som jeg læser dit indlæg er det førstnævnte type, der er monteret.
Brug en træklods på kanten af rørhalen og slå med en hammer udad.
De originaleJesper Jensen skrev:Hvad ville du sætte på en Golf 1.4tsi med dobbelt afgang?
Skoda´s til under halv pris af VW´s:Jesper Jensen skrev:Hvad ville du sætte på en Golf 1.4tsi med dobbelt afgang?
Obs på at de orginale til Golf7 ikke er med spændebånd - men med 3 små umbraco skruer. Ved ikke om det er dårligere eller bedre... men sådan er de.ROEN skrev:De originaleJesper Jensen skrev:Hvad ville du sætte på en Golf 1.4tsi med dobbelt afgang?![]()
http://shop.ahw-shop.de/76mm-schwarze-a ... oer?c=2714
De sidder rigtig godt - jeg har kørt både langt og hurtigt (Tyskland) med mine uden at de tilsyneladende har rykket sig så meget som 1 mm.Mike H skrev:Obs på at de orginale til Golf7 ikke er med spændebånd - men med 3 små umbraco skruer. Ved ikke om det er dårligere eller bedre... men sådan er de.
Den linkede er den sorte variant - der finds også en forkromet.
Det er for 2 stk... De kommer i sæt._Jensen skrev:
Volkswagen Original Rørhale koster 802 kr. Er det pr stk, eller for 2 stk
Det er da ikke billigt men dyrt for et uoriginalt produkt, der bare er forkromet.Kinojserguru skrev:Hvis det skal være billigere end org, er her et alternativ
http://www.thansen.dk/product.asp?n=119 ... 1372126346
Jeg har kørt med dem i to år nu og de er ikke rustne endnu.
Et kondom?Kinojserguru skrev: Trækket har fået en rustfri på, en sort gummi Børge