Halløjsa
Var igang med at støvsuge min a4 cab her til formiddag og opdagede i den forbindelse at der hang et løst stik under mine forsæder. stikket er et lille sort stik og hænger midt uder sædet på min sorte sportslæderkabine.
Spørgsmålet er således om der er varme i sæder og hvis det er tilfældet, hvad vil det kræve for at jeg kan få dem aktiveret?
Har jeg varme i sæderne?
- diskoboy
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Ja
- Geografisk sted: Ved Roskilde Fjord
- Has thanked: 127 times
- Been thanked: 339 times
Re: Har jeg varme i sæderne?
Hvis det er forberedt til varme, så skal du højst sansynligt også have ledningsnet:
http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p323 (a4 8h ledninget til varme i sæder)
Derudover skal du have et nye klimapanel. Du kan finde dem på ebay til mellem 100 € - 150 €
Endelig skal bilen kodes, men der er mange herinde der har et VAG-COM kabel
http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/info/p323 (a4 8h ledninget til varme i sæder)
Derudover skal du have et nye klimapanel. Du kan finde dem på ebay til mellem 100 € - 150 €
Endelig skal bilen kodes, men der er mange herinde der har et VAG-COM kabel
VW eGolf 2019 - Predictive ACC, 2Q0 Lane Assist, QQ9-lyspakke med 30 farver, TPMS med dæktryk visning, facelift Passat rat, PLA, keyless i bagdøre og Dynaudio
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display
VW Touran Highline 1.4 TSI - '17 - Predictive ACC, Parkeringsassistent, Lane Assist, Forrudevarme, svingbart træk inkl Trailer Assist, Discovery Pro 2.5 med SIM/DAB, QQ9-lyspakke med 30 farver, 230v inverter, Side Assist, Area View, DLA, trådløs mobilopladning, Active Info Display og Head-Up Display
-
stadil
- Medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 374 times
- Been thanked: 156 times
klimapanel?? hvad har det af funktion?? er det bare knapperne osv som sidder oppe under det originale klimaanlæg?
Hvordan kan jeg med sikkerhed se at jeg har varme i sædderne efter jeres mening? Hvis kablet kommer ud fra sæddet ræker min fantasi kun til at det er sæddevarme, hvis ikke hvad kan det så være?
Hvordan kan jeg med sikkerhed se at jeg har varme i sædderne efter jeres mening? Hvis kablet kommer ud fra sæddet ræker min fantasi kun til at det er sæddevarme, hvis ikke hvad kan det så være?
-
stadil
- Medlem
- Geografisk region: Nordsjælland
- Has thanked: 374 times
- Been thanked: 156 times
nåhh ja, men der er ingen airbag lamper der lyser så jeg satser på de fungerer perfekt 
hvis der er nogen som har et billede af hvordan et "varme i sædderne stik" skal se ud og hvor det skal sidde under sæderne ville det være super
hvis der er nogen som har et billede af hvordan et "varme i sædderne stik" skal se ud og hvor det skal sidde under sæderne ville det være super
-
Multiegern
- Medlem
- Geografisk region: Fyn
- Geografisk sted: Brenderup,nordfyn.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
ved ikke hvilken årgang det er. men kune det være selehusker?
Airbag ku det godt være hvius sæderne var skiftet engang, og bilen ikke er kodet til og have sæde airbags, eller bare ikke forberedt for det!
Airbag ku det godt være hvius sæderne var skiftet engang, og bilen ikke er kodet til og have sæde airbags, eller bare ikke forberedt for det!
Skoda Octavia Combi, 2.0TDI 140HK DSG. 10/2006.
-
Gossa
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Østjylland
- Geografisk sted: Århus området
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Gætter osse på den selefætter 
mvh
Gossa
SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.
Audi A6 Avant, 2.8 AUT, 1998
Gossa
SEAT Alhambra Signo 2001 TDI PD.
Reflexsilber, Elektrisk-, Vinter- og Teknikpakker, Parkeringsvarmer m/ T70 fjernbetjening, Sony Ericsson BT installation.
Audi A6 Avant, 2.8 AUT, 1998
- norn
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
- Geografisk sted: blans - sønderborg
- Has thanked: 7 times
- Been thanked: 212 times
airbagens stik er gult
jeg mener sædevarmen har grønt stik
sort ved det ikke sele alarm eller memory i sæderne vil jeg sige