Det var også planen, at der snart skulle nyt rat i, enten Golf 6 GTI eller Golf 7 GTI, kan ikke helt bestemme mig
1. Det er samme rat der bruges om der er en Polo GTI/GT, Golf GTI/GTD/R osv osv. Der ka dog være forskellige farver syninger.MichaelSmed skrev:Det var også planen, at der snart skulle nyt rat i, enten Golf 6 GTI eller Golf 7 GTI, kan ikke helt bestemme migDog bliver det nok uden multifunktion.

Det skal være et GTI rat, ellers tak for tilbuddettief und breit skrev:Du kunne købe mit MF rat som er fra en Highline.
Tænker nemlig at købe mig et GTI rat
Okay det er sgu et pænt fedt rat, når der ikke er multifunktion imart!n skrev:1. Det er samme rat der bruges om der er en Polo GTI/GT, Golf GTI/GTD/R osv osv. Der ka dog være forskellige farver syninger.
2. Golf 7 rat som igen er samme rat der sidder i div VW modeller med sports rat er samme historie.
Da det skal være uden elektronik ville jeg gå efter det fra Golf 7, Polo 6C osv. Da det minder lidt om rattet fra en 991 911 GT3 når der ikke er multifunktion i.
Du kan bare skifte logoetMichaelSmed skrev:Grå syninger kunne egentlig være pænt tror jeg. Så er det bare lige, om man kan få det uden GTI logoet

mart!n skrev: Da det skal være uden elektronik ville jeg gå efter det fra Golf 7, Polo 6C osv. Da det minder lidt om rattet fra en 991 911 GT3 når der ikke er multifunktion i.

Nu ka du jo ikke støjdæmpe dig ud af de de ventilationsklapper der sidder bag bagkofangerne. Der kommer størstedelen af støjen fra.MichaelSmed skrev:Gør jeg sgu også
Men lige i en van er det særdeles slemt bagfra. Men det har hjulpet en del. Skal bare have fat i nogle andre dæk, da dem jeg har på nu, støjer helt åndsvagt.
Klapperne er der jo for at der ikke er undertryk når man smækker dørene. Man ka vel i princippet godt dække dem til. Så skal man bare smække dørene lidt hårdere.MichaelSmed skrev:Kan man egentlig gøre noget ved dem, altså de klapper? Har jeg ikke rigtig undersøgt.
alle. Du ka jo høre de klapper når du smækker dørene.MichaelSmed skrev:Det kan der selvfølgelig være noget om.
Men gælder undertrykket kun med bagdørene, eller alle sammen?