Aagaard skrev:Panda skrev:Fisker skrev:skru bare gewinderne i bund med det samme, som på min
edit, inderskærme er overflødige

Forresten, Fisker - Har du nogensinde banket karosseri delen der hvor bærearmene sidder? Ramte kraft edme en af de der skildpadde bump idag :S SMAK i hele karossen. Så længere ned skal den altså ikke!
Det er charmen, stop tud og skru den i bund og så kør forsigtigt fremover

Haha, charme og charme man må lide. Men for helvede så dum som jeg er kører jeg forbi igen hen idag bare modsat vej og tror da jeg kan komme over.
BAAAAAAAAAAAANG også fik jeg også slå den anden side med en bule :S
Big-_-D skrev:Aagaard skrev:Panda skrev: Citat fra fisker minimeret.
Forresten, Fisker - Har du nogensinde banket karosseri delen der hvor bærearmene sidder? Ramte kraft edme en af de der skildpadde bump idag :S SMAK i hele karossen. Så længere ned skal den altså ikke!
Det er charmen, stop tud og skru den i bund og så kør forsigtigt fremover

You crazy crazy man... men ja - det er vel mest en hygge weekend bil, så i kælderen med den også kør stille! folk der overhaler ved hvorfor og tager sikkert også hatten af for en bil af den stil
Ellers et blæret projekt du har gang i - har du et større værksted hvor du kan gøre det for det er da ikke bare sådan lige at stå i en indkørsel (eller er det bare mig der har for mange tomler)
Respekt herfra!
Big D
Jeg tror gerne på han er en Crazy man. Men nej det er nemlig det. Lige nu er det ikke en hygge weekend bil

! Den skal køre mig på arbejde, skole forløb osv osv.
Nr. 2 er - Folk ved
IKKE hvorfor man ligger og forsigtigt over bump. Der sad en "murer lars" i sin store santa fee på svenske plader bag mig oppe i byen hvor jeg lavede det nr. Efter bumpet skal jeg parkere og der ryger "murer lars" med fuld skrue med diesel turboen oppe og pive hen på siden af mig med FULD opbremsning igen og går fuldstændig amok, kalder mig sindsyg, stiv og skæv fordi jeg ligger og køre sådan

Det er dog også kun heldigvis en af de få steder oppe i byen jeg bliver nødt til det.
Ind til videre er der ikke positiv respons. OG dog - Blev stoppet af politiet idag med almindelig razzia, kørekort osv. De var sgu meget flinke og sendte mig videre. De sgu flinke nok nede ved "næeestved" og "sydsjæeeeland".
Men billeder er på vej ind af hvad der bliver rodet med lige for tiden. Instrumentbordet er jo ved at blive skiftet til et golf 2, med golf 2 kontakter. Dammit. Lige nu prøver jeg at få varmeapperatstængerne til at passe, men blæse på fuldskrue vil den ikke, den er konstant varm og de klips er ved at drive mig til vanvid!
Og tak for de rosende ord.
For så at overraske dig Big-_-D har jeg intet værksted andet end garagen og alle mine baggårds mekaniker evner

Selvfølgelig en kammerat og selveste legenden på Vagcars G-1 manden!