Hej hej.
Har en golf 6 match variant hvor tagrælingen er i sort plast. Kunne godt tænke mig at få dem i alu farve som de bla. har på nogle af highline modellerne. Hvordan vil dette kunne laves nemmest og billigst? Tænker om man kan male dem der sidder på og er de ikke meget bøvlet at få af?
På forhånd tak for hjælpen:)
Tagræling i alu på golf 6 variant
- tief und breit
- Medlem
- Geografisk region: Fyn
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Svendborg
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
-
Lennarth
- Nyt medlem
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Re: Tagræling i alu på golf 6 variant
Hvordan skruer man dem af? Og jeg tror altså ikke man kan glasblæse plastik og derefter poler det:D
-
Lennarth
- Nyt medlem
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 0
Er der virkelige ikke nogle der har en god ide? Har fået en pris ved VW hvor de skifter dem. 9000,-... Det er jeg alligevel for nærig til.
Tænker om man kan få en autolaker til at male dem direkte på bilen? Nogle der kender en god maler i Odense?
Tænker om man kan få en autolaker til at male dem direkte på bilen? Nogle der kender en god maler i Odense?
- SteffenR
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: København
- Has thanked: 54 times
- Been thanked: 259 times
De skal af fra indersiden, så du skal have loftsbeklædningen ud, kan være de er nittet fast også.
Ville nok købe et ekstra sæt, sætte dem i stand og så bytte rundt, når de er klar.
Ville nok købe et ekstra sæt, sætte dem i stand og så bytte rundt, når de er klar.
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."
Ironi kan forekomme
Ironi kan forekomme