Smc Odense

Besvar
art101
Helt nyt medlem
Geografisk region: Fyn
VCDS ejer: Nej
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Smc Odense

Indlæg af art101 » 10. nov 2015, 12:47

Har lige fået et tilbud fra smc odense, for at udbedre en mindre skade på forskærm på min kones polo. Prisen er urimelig høj i mine ører og derfor er mit spørgsmål, bruger smc egen malerværksted eller sender de opgaven ud "i byen" da bilen er under et år gammel har de fortalt hende at garatien ikke dækker, hvis hun ikke får arbejdet lavet hos dem. Nogen der har forslag til hvordan man undgår at skulle tvinges til at tage et urimeligt højt tilbud ?

sup3rior
Medlem
Geografisk region: Sverige - (syd)
Geografisk sted: Skåne
Been thanked: 0

Re: Smc Odense

Indlæg af sup3rior » 10. nov 2015, 13:09

art101 skrev:Har lige fået et tilbud fra smc odense, for at udbedre en mindre skade på forskærm på min kones polo. Prisen er urimelig høj i mine ører og derfor er mit spørgsmål, bruger smc egen malerværksted eller sender de opgaven ud "i byen" da bilen er under et år gammel har de fortalt hende at garatien ikke dækker, hvis hun ikke får arbejdet lavet hos dem. Nogen der har forslag til hvordan man undgår at skulle tvinges til at tage et urimeligt højt tilbud ?
1. De kan ikke stille krav om at arbejdet skal laves hos dem for at bilens generelle garanti dækker. De kan dog stille krav til at arbejdet skal være udført ordentligt og iføge fabrikkens anvisninger
2. De fleste SMC får vist lavet lakarbejde hos Pierre
Nuværende:
2008 Volkswagen Golf GTI | 2013 Citroen C5 eXclusive

Tidligere:
1998 Mercedes Benz C240 | 2004 Mercedes-Benz E 400 CDI | 2008 Mercedes-Benz B 200 CDI | 2004 Audi A8 4,0 TDI | 1998 BMW 328i | 1996 Opel Calibra 2,5 V6 | 1989 Audi 90 2,3E Coupe | 2001 Subaru Impreza WRX STI | 1999 Mercedes Benz S 500 L | 2003 Fiat Punto Sporting | 2010 Mercedes Benz Vito 115 CDI | 2001 Mercedes Benz E 320 CDI | 2015 Opel Ampera | 2004 Mercedes Benz E 55 AMG

Brugeravatar
Rheinlaender
Medlem
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Aarup 5560
Been thanked: 1 time

Indlæg af Rheinlaender » 10. nov 2015, 17:19

Bare et godt råd lad være med at få lavet noget som helst ved smc i odense kør til vw i fredericia eller kolding i stedet.
Der er ikke noget af det arbejde de laver der er i særlig høj kvalitet da de japper tingene igennem de er blevet for store og presser deres mekaniker ud over alle grænser. De har deres egen maler afd ved smc i odense men tror også de sender malerarbejde ud i byen når de har for meget. Kundeservice er en by i rusland bare vendt til du en dag kommer til at klage over dårlig udført arbejde. Har selv dårlige erfaringer og kender ikke mange der kan sige noget godt om dem.

Vedhæfter lige min tråd fra da jeg bøvlede med dem.
http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.p ... hilit=+smc
Venlig Hilsen
Bjørn Rheinlænder
LinkedIn

11/2023 Skoda Enyaq 80X Sportsline Max

Brugeravatar
SBA
Medlem
VCDS ejer: Ja
Geografisk sted: Odense
Been thanked: 1 time

Indlæg af SBA » 10. nov 2015, 17:29

som der allerede er skrevet, så undgå at brug smc odense hvis du skal have lavet maler arbejde de kan simpelt hen ikke finde ud af det, min far har haft en del bøvl med dem da hans passat skulle males om pga den bobbelede (kendt problem på 3c) bilen var aldrig i orden da man fik af vide at den kunne afhentes.. så lige maler delen skal man holde sig fra, og som der bliver nævt er der pierre som har overtaget deres malerarbejde hvilket kun har betydet at kvaliteten er gået ned...
Seat Altea FR TDI Hybrid Drive
GT1749VC Hybrid turbo
3'' clean pipe all the way
230 HK & 540 nm.

Skoda Octavia 5E VRS 4x4 TDI

Brugeravatar
Henrik2800
Aktiv medlem
Geografisk region: København
Has thanked: 51 times
Been thanked: 305 times

Indlæg af Henrik2800 » 10. nov 2015, 17:35

art101 skrev:Har lige fået et tilbud fra smc odense, for at udbedre en mindre skade på forskærm på min kones polo. Prisen er urimelig høj i mine ører og derfor er mit spørgsmål, bruger smc egen malerværksted eller sender de opgaven ud "i byen" da bilen er under et år gammel har de fortalt hende at garatien ikke dækker, hvis hun ikke får arbejdet lavet hos dem. Nogen der har forslag til hvordan man undgår at skulle tvinges til at tage et urimeligt højt tilbud ?
Brug din kasko-forsikring, så bliver prisen lavere end når du selv indhenter en pris.
Hvis du har høj selvrisiko/stiger i præmie, så betaler du blot det faktiske beløb til forsikringsselskabet efterfølgende.
Så undgås selvrisiko/stigning i præmie.
VW Caddy 1.2 TSI, 2011.

Besvar

Tilbage til "Erfaringer med forhandlere"