lojoj: Nej, jeg har faktisk ikke fået de klistermærker på endnu. Men de ligger stadig i handskerummet (-:
Madsp1989: Er det ikke en 2,0 tdi 140 BMT du har? Jeg bestilte min i feb. 2014 - Og der kunne man kun få en ren Bluemotion som 114 hk. Da jeg fik den leveret i juni 2014 var der også blevet tilføjet en 140 hk bluemotion til transporter programmet. Jeg fik faktisk en pris på en fordi jeg synes min 114hk er sløv. Men jeg har lært at leve med det, og hvis jeg stadig kører i den når fabriksgarantien udløber chipper jeg den. SørenS2 har sagt man hiver 170 hk ud af dem.
Jeg har finansiel leaset den. Så jeg har lagt en udbetaling, afdrager den over 5 år, og skal så smide en rest betaling og så er bilen min. Bilens pris før rabat var 338.800 inkl moms og levering. Jeg fik en fin rabat, men ikke noget vildt. Jeg spurgte 2 steder, og endte med at købe den hos VW Gloustrup som gav den fineste pris. De hjalp også med en super finansiering så jeg kunne presse min bank hvor bilen er finansieret igennem.
Bilen har PT kørt 26.573 km og har holdt et snit på 13,45 km/l. Jeg kører rigtig meget i København, og det dræber økonomien. Når jeg kører fra nordjsælland til start kbh holder jeg typisk et snit på 15 km/l iflg kørecomputeren, men så snart jeg kommer ind i kbh dør den helt.
Selvstændig elinstallatør - Sjælland
Vagcars rabat gives selvfølgelig send en PB
Vagcarsbruger siden 2002