Det har bare ikke været muligt og vælge flexleasing på min desværre.megasun skrev:Det var netop derfor jeg valgte at købe min Golf R et andet sted end hos VW, jeg havde ellers fået en fornuftig pris hos Carepoint i Glostrup, men jeg kontaktede autologik inden jeg skrev under for at få en aftale i stand om at de ikke ville klippe selerne og skære bagsæderyglænets beslag af..det kunne de ikke love så derfor flexleasede jeg min bil igennem specialcars.dk...anbefalesværdigt iøvrigt!
Undgå Autologik hvis aftaler skal overholdes.
-
fjeppe
- Medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 49 times
Re: Undgå Autologik hvis aftaler skal overholdes.
-
Kevinff
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Vestsjælland
- VCDS ejer: Nej
- Has thanked: 967 times
- Been thanked: 508 times
Hvordan kan det være?fjeppe skrev:Det har bare ikke været muligt og vælge flexleasing på min desværre.megasun skrev:Det var netop derfor jeg valgte at købe min Golf R et andet sted end hos VW, jeg havde ellers fået en fornuftig pris hos Carepoint i Glostrup, men jeg kontaktede autologik inden jeg skrev under for at få en aftale i stand om at de ikke ville klippe selerne og skære bagsæderyglænets beslag af..det kunne de ikke love så derfor flexleasede jeg min bil igennem specialcars.dk...anbefalesværdigt iøvrigt!
-
fjeppe
- Medlem
Firmabil + har brug for et flat bagagerum i den størrelse til alt drone udstyret.Kevinff skrev:Hvordan kan det være?fjeppe skrev:Det har bare ikke været muligt og vælge flexleasing på min desværre.megasun skrev:Det var netop derfor jeg valgte at købe min Golf R et andet sted end hos VW, jeg havde ellers fået en fornuftig pris hos Carepoint i Glostrup, men jeg kontaktede autologik inden jeg skrev under for at få en aftale i stand om at de ikke ville klippe selerne og skære bagsæderyglænets beslag af..det kunne de ikke love så derfor flexleasede jeg min bil igennem specialcars.dk...anbefalesværdigt iøvrigt!
-
Kevinff
- Aktiv medlem
Eget firma?fjeppe skrev:Firmabil + har brug for et flat bagagerum i den størrelse til alt drone udstyret.Kevinff skrev:Hvordan kan det være?fjeppe skrev: Det har bare ikke været muligt og vælge flexleasing på min desværre.
- SteffenR
- Meget aktiv medlem
- Has thanked: 54 times
- Been thanked: 259 times
Ener helt bestemt man kan flexe gulpladebiler idag.
"Living on Earth is expensive, but it does include a free trip around the sun every year."
Ironi kan forekomme
Ironi kan forekomme
-
Kevinff
- Aktiv medlem
Kan du også sagtens. Det er mere det med det flade "bagagerum" jeg studser over. Gad vide om det er ruden/gitteret der er i vejenSteffenR skrev:Ener helt bestemt man kan flexe gulpladebiler idag.
-
fjeppe
- Medlem
Okay, lige for at få den del aflivet, det er en firma bil i min egen virksomhed, den indgår som en del af egenkapitalen og skal være minimum 125.000kr, så ville det også være tosset at lease den (betale renter hos leasingselskabet) og så have de restende 250.000kr stående efter depositumet, når jeg nu kunne købe den kontant
Det er ikke fordi jeg er modstander eller noget af flexleasing, jeg flexleaser min egen sommerbil, og har skam også regnet på dette, og det kan på ingen måde svarer sig for mig i dette tilfælde, når nu jeg kunne købe den kontant.
Og grunden til at jeg vil kunne bygge den tilbage til hvideplader, er hvis jeg nu skulle blive glad for den, at jeg så kan benytte den 100% privat når nu firmaet skal have ny firmabil om nogen år, derfor gider jeg så ikke og skulle bruge penge osv på seler til den tid.
Jeg kan iøvrigt bekræfte nu at sædebelsagene ikke bliver skåret i en GTE'er.
Det er ikke fordi jeg er modstander eller noget af flexleasing, jeg flexleaser min egen sommerbil, og har skam også regnet på dette, og det kan på ingen måde svarer sig for mig i dette tilfælde, når nu jeg kunne købe den kontant.
Og grunden til at jeg vil kunne bygge den tilbage til hvideplader, er hvis jeg nu skulle blive glad for den, at jeg så kan benytte den 100% privat når nu firmaet skal have ny firmabil om nogen år, derfor gider jeg så ikke og skulle bruge penge osv på seler til den tid.
Jeg kan iøvrigt bekræfte nu at sædebelsagene ikke bliver skåret i en GTE'er.