Glemte helt og få taget et billedeKram3r skrev:Jeg kan lige tage et imorgend1nz skrev:
Har du et billede af den?

Glemte helt og få taget et billedeKram3r skrev:Jeg kan lige tage et imorgend1nz skrev:
Har du et billede af den?

Håber også på det bliver godt, når det engang er færdigtKronborg skrev:Modigt med den farve kabine. Men det er virkelig fedt, elsker det!

Jeg syntes jeg var modig med den brune kabine da den røg i......!Kronborg skrev:Modigt med den farve kabine. Men det er virkelig fedt, elsker det!
)Slap nu af kristian den blir jo bare stanced så skærmen ligger sig på fælgkanten ellers kan du købe et camber kitKram3r skrev:JaVillanyi skrev:Har jeg ødelagt din dag nu?

Der er vist ikke lavet camber kit til 8v endnuWatcher skrev:
Slap nu af kristian den blir jo bare stanced så skærmen ligger sig på fælgkanten ellers kan du købe et camber kit
men ellers må jeg vel rulle skærmeneKram3r skrev:Der er vist ikke lavet camber kit til 8v endnuWatcher skrev:
Slap nu af kristian den blir jo bare stanced så skærmen ligger sig på fælgkanten ellers kan du købe et camber kitmen ellers må jeg vel rulle skærmene
d1nz skrev:Det er et lækkert sæt du har bestilt dig der![]()
Må man spørge hvad du måtte slippe for fælgene alene?
Den er med fast bagbro.Kram3r skrev:Øhh godt spørgsmål@Villanyi ved det sikkert
Tror aldrig jeg lære detVillanyi skrev: Den er med fast bagbro.
Du skal have en 2.0 TDI eller 1.4 TSI for at få multilink....

Hvor har du fundet Camber kit til den henne så Kram3r?Villanyi skrev:Den er med fast bagbro.Kram3r skrev:Øhh godt spørgsmål@Villanyi ved det sikkert
Du skal have en 2.0 TDI eller 1.4 TSI for at få multilink....
Venter stadig på de siger de kan skaffe dem og dropplates til Golfen (samme bagbro som din)Kram3r skrev:The suspension Company sagde de kunne skaffe det, lige hvilket det er ved jeg ikke
De kunne heller ikke skaffe dropplates til min, kun et camber kitKD skrev:
Venter stadig på de siger de kan skaffe dem og dropplates til Golfen (samme bagbro som din)![]()
Det ca 2 måneder sider

Det var sku da ikke længe du havde den xD hvad blev det til af bil så?Kram3r skrev:Det var så det "projekt"
Fik en vild idé sidste weekend, om at jeg skulle have ny bil, så jeg har faktisk solgt bilen, skal aflevere den imorgen, hvor jeg tager den nye med hjem, kan heldigvis stadig bruge mine ny indkøbte fælge på den nye vogn![]()
Så nu kommer der nok en luft undervogn tilsalg
Smider et par billeder op af den nye senere idagMunkie skrev:Havde ellers set frem til at se den færdigHvad skal der så til istedet for og hvad skal undervognen koste?

d1nz skrev:Det var sku da ikke længe du havde den xD hvad blev det til af bil så?Kram3r skrev:Det var så det "projekt"
Fik en vild idé sidste weekend, om at jeg skulle have ny bil, så jeg har faktisk solgt bilen, skal aflevere den imorgen, hvor jeg tager den nye med hjem, kan heldigvis stadig bruge mine ny indkøbte fælge på den nye vogn![]()
Så nu kommer der nok en luft undervogn tilsalg
blev bare træt af den lille motor, så tænkte jeg ville skifte den ud inden der røg flere penge i 
Godt gæt også mit gæt efter et lille billede på fjæsen[GRINNING FACE WITH SMILING EYES][WINKING FACE]Aagaard skrev:Har du byttet med en A6 på gevind?