Så tænkte jeg det måtte være tid til at lave et lille indlæg omkring min nyindkøbte Corrado, så jeg kunne sparre lidt med jer herinde, og evt. få nogle flere gode ideer eller lign.
Projektet går ud på at jeg har købt mig en VW Corrado, som skal have den helt store tur over en længere periode. Her lidt Specs:
Mærke: Volkswagen
Model og Motor: Corrado, 2,016v (9A) 136hk.
Årgang: 1/5 - 1993
Stand: Komplet orginal, Undtagen en klog gut der har valgt der skulle smides nogle 6x9 højtalere i hattehylden
Endelig lykkes det mig at finde en som ikke var thanset for fuld skrue. hvilket jeg skulle hilse at sige kan være svært i vores lille land!
Da jeg selv arbejder hos VW importøren, har jeg mulighed for at tjekke bilen, og fandt ud af den oprindeligt var født i Holland, og hentet hertil i eller omkring 2011.
Når nok om det. Bilen er i ufattelig god stand når alder er taget i betragtning, lakken er orginal, og den er rød!
Planer med bilen, er at få den poleret helt i bund, så den røde farve rigtig kommer op at spille igen. Montere sorte logoer hele vejen rundt. Og få poleret alle lygterne så bilen står så orginal og lækkert som muligt udvendigt.
Dernæst skal den have lavet det obligatoriske hul i forsædet, eller sat en hel ny kabine i, det må jeg finde ud af, eller se hvad der kommer tilsalg
Ting som der gerne skulle ske med den i nærmeste fremtid:
- Få købt en gevindundervogn som er der er nogenlunde komfort i, og selvfølgelig kan sænke ufattelig meget
- Få renoveret de BBS RT 077 fælge jeg har haft liggende i kælderen i en evighed! få boret dem op og købt nogle små dæk
- Købt noget udstødning som passer lidt bedre i hullet, og er lidt pænere end det rustene rør der stikker ud bagpå.
- og så kommer jeg nok til at lave en masse andet, men det kommer nok
Nok om det, nu til billederne, og så kommer der nok nogle billeder, som tingene der bliver bestilt begynder og tigge ind

skal hulmål laves om?