Hvorfor er det vi skal se billeder af Toyotaer, Ford m.m ?
Jeg kan da godt poste et billede af Fruens Fiat500 som også lige har fået monteret Sommerfælge - men hvor interessant er det
Det var dagens sure opstød

Nogle gange er det også rart at det hverken kræver lift, grav eller donkraft for at skifte olietintin skrev:I forhold til alle de 18-19" fælge der er herinde ser mine sommerhjul ret små ud. Men hvad kan man forvente til 700kr med gummi.![]()

Haha! Det er vel også okay at være lidt moffe som 29 årig?majbom skrev: Nogle gange er det også rart at det hverken kræver lift, grav eller donkraft for at skifte olie

Den er så sprød den derMunkie skrev:G7 - AP gevind - 8.5x19 ET45 225/35-19
Hvordan er AP at køre med??Munkie skrev:
G7 - AP gevind - 8.5x19 ET45 225/35-19
Mange takKorreborg skrev:Den er så sprød den derMunkie skrev:G7 - AP gevind - 8.5x19 ET45 225/35-19
Hvordan er AP at køre med??[/quote]wahlstrom skrev: G7 - AP gevind - 8.5x19 ET45 225/35-19
Det er jo ikke ensbetydende med, at alle kører i VAG-bilerMøbbe skrev:Nu er det jo et VAGcars forum....og med snak om VAG biler.
Jeg kan da godt poste et billede af Fruens Fiat500 som også lige har fået monteret Sommerfælge - men hvor interessant er det![]()
Nej men det er et VAG forum og intet andet. Derfor har Møbbe helt ret. Der findes masser af andre flotte biler derude men her på sitet handler det om VAG.Dikal skrev:Det er jo ikke ensbetydende med, at alle kører i VAG-bilerMøbbe skrev:Nu er det jo et VAGcars forum....og med snak om VAG biler.
Jeg kan da godt poste et billede af Fruens Fiat500 som også lige har fået monteret Sommerfælge - men hvor interessant er det![]()
Og tråden hedder jo ikke VAG sommerdæk tråden...
Og vis da endelig billede af den 500. Vi har jo tidligere set, at med de rette fælge, kan det hjælpe gevaldigt på udseendet på sådan en.
+1 Herfra - Giver ingen mening andet. At skulle skrive i overskriften på et VAG forum at tråden omhandler VAG biler er da håbløst. Det gir sig selv.jansom skrev:Dikal skrev:Møbbe skrev:Nu er det jo et VAGcars forum....og med snak om VAG biler.
Nej men det er et VAG forum og intet andet. Derfor har Møbbe helt ret. Der findes masser af andre flotte blev derude men her på sitet handler det om VAG.
Enig!Quattro skrev:+1 Herfra - Giver ingen mening andet. At skulle skrive i overskriften på et VAG forum at tråden omhandler VAG biler er da håbløst. Det gir sig selv.
Jamen, så må vi hellere bede sheriffen om at fjerne alle sine oplæg vedr. sin Mercedes? Eller AU-R8 alle sine oplæg om sine investeringsbiler, som ikke hører til i VAG-koncernen?Quattro skrev:+1 Herfra - Giver ingen mening andet. At skulle skrive i overskriften på et VAG forum at tråden omhandler VAG biler er da håbløst. Det gir sig selv.jansom skrev:Dikal skrev:
ElperDK skrev:Rotiform IND 8,5x19"ET[img]//uploads.tapatalk-cdn.com/2016050 ... 6f034c3a54
Sent from my iPhone using Tapatalk
ElperDK skrev:Takker
Omkring Herning
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har jeg postet i denne tråd hvor det er Mercedes relateret så beklager jeg. Det bør være VAG i de tråde der ikke ligger i Off Topic.Dikal skrev: Jamen, så må vi hellere bede sheriffen om at fjerne alle sine oplæg vedr. sin Mercedes?
Mercedes må gerne vises frem, De passer jo Fælge med VW....Tonny skrev:Har jeg postet i denne tråd hvor det er Mercedes relateret så beklager jeg. Det bør være VAG i de tråde der ikke ligger i Off Topic.Dikal skrev: Jamen, så må vi hellere bede sheriffen om at fjerne alle sine oplæg vedr. sin Mercedes?
Det er vi helt enige om og jeg påpeger det jævnligt. Som du nok har opdaget...Dikal skrev:Jamen, så må vi hellere bede sheriffen om at fjerne alle sine oplæg vedr. sin Mercedes? Eller AU-R8 alle sine oplæg om sine investeringsbiler, som ikke hører til i VAG-koncernen?Quattro skrev:+1 Herfra - Giver ingen mening andet. At skulle skrive i overskriften på et VAG forum at tråden omhandler VAG biler er da håbløst. Det gir sig selv.jansom skrev:
Og alle dem, som ikke kører VAG om at stille sine ikke VAG-spørgsmål et andet sted?
Hold nu kæft i gør det godt med quotes idag.
Ja en gewind også helt i bund ville nok ikke være så tosset. Men kunne godt tinge mig et andet bilmærke på 3 bogstaverMunkie skrev:Så skal den bare sænkestief und breit skrev:sommerhjul
Jamen KIA laver da også nogle fede bilertief und breit skrev:Ja en gewind også helt i bund ville nok ikke være så tosset. Men kunne godt tinge mig et andet bilmærke på 3 bogstaverMunkie skrev:Så skal den bare sænkestief und breit skrev:sommerhjul