Turbotrim skrev:
Jeg gav dig nogle muligheder, og et tilbud. Du kan jo ringe til VW der får du ik engang 1 kaliber til de 3500kr. Det er klart det er billigere selv at male, men det lyder ikke til du engang magter at afmontere en kaliber

Så må du til lommerne og betale dig fra det, det jo klart når man har købt en R36 så sparer man alle andre steder

Avser den sve'...

... eller nowet..
Jeg tror du læste mit reply i et helt andet humør end det var skrevet!..
Dit tilbud er helt sikkert fint... og VW vil uden nogen form for tvivl også have mit lommeuld OG min førstefødte med hvis jeg valgte DEN løsning.
Det er muligt du mener at jeg ikke har evnerne, hvad du så end bygger det på.. *GG*.. men som jeg skrev, så har jeg gjort det før.. chock chock chock

... helt selv og med begge hænder..
Jeg har ikke længere et værksted hvor jeg kan have bilen stående længere tid... og ja så må man jo betale sig fra det når man ikke gider have en Pishat stationswouvn klodset op i indkørslen X antal dage... giver det mening?..
Men da jeg brøster mig af ikke at være KOMPLET idiot så vælger jeg ikke at købe nye kalibre fordi de trænger til maling... R36 ejer eller ej...
Og så undskylder jeg dit sure opstød og min potentielt dårlige formulering med at det er
varmt selv her kl. 23:46...