Hvor kan man få sådan en behandling henne i Danmark?
Nok bedst at se hele videoen, så det giver mening
Flot RS6 iøvrigt!
Polerere de også bilen inden? Ligesom i videoen?SteffenR skrev:Mener R8 postede et link på et tidspunkt. Llumar laver bla den slags film, så det må kunne findes i dk
Edit:
Fandt indlægget http://www.Prodesign.dk
Hvad snakker du om? Og hvad har det med mit indlæg at gøre?SteffenR skrev:Ham gutten er så ulidelig ringe jeg får lyst til, at se et klip med Schmee for, at holde mit irritations niveau nede.
Okay, kunne ikke være mere ligeglad.SteffenR skrev:Taler om der har lavet klippet.![]()
Schmee er da 100gange værre. Han lesber værre end en 16årig med tunge piercingSteffenR skrev:Ham gutten er så ulidelig ringe jeg får lyst til, at se et klip med Schmee for, at holde mit irritations niveau nede.
og tror han ejer verden.Jeg kan heller ikke fordrage manden men det siger alligevel noget at han har fået lov til at købe en af de 500 nye Ford gtKorreborg skrev:Schmee er da 100gange værre. Han lesber værre end en 16årig med tunge piercingSteffenR skrev:Ham gutten er så ulidelig ringe jeg får lyst til, at se et klip med Schmee for, at holde mit irritations niveau nede.og tror han ejer verden.
Sendt fra min Samsung S7 med Tapatalk
Jo. Har lavet en ny diskussions tråd om youtubere. http://www.vagcars.dk/phpbb/viewtopic.php?f=22&t=124348JerrilD skrev:Kan i ikke tage den et andet sted? Evt hold jer til emnet?
Men det beskytter jo mod sten slag... Det gør voks ikke?Play4Fun skrev:Tror med tiden når det bliver ridset så kommer det til at se ret grimt ud.
Det er nok noget hen af det man kan få lagt på sin forrude til at beskytte den mod stensslag, det her virker bare tyndere.
Vil klart anbefale bare at passe på sin bil, og give den noget voks en gang i mellem.
Jeg har haft biler der er 10 år gamle og står kanon flot i lakken, så kan ikke lige se fidusen i det, men har du sat dig det i hovedet så prøv det og meld tilbage.
Korrekt. Men det koster så nok 10-12000kr plus moms at få den pakket ind og jeg kan godt nok få malet min motorhjelm mange gange, og som der bliver sagt så holder det kun et par år, ligesom det man bruger på forruden.JerrilD skrev:Men det beskytter jo mod sten slag... Det gør voks ikke?Play4Fun skrev:Tror med tiden når det bliver ridset så kommer det til at se ret grimt ud.
Det er nok noget hen af det man kan få lagt på sin forrude til at beskytte den mod stensslag, det her virker bare tyndere.
Vil klart anbefale bare at passe på sin bil, og give den noget voks en gang i mellem.
Jeg har haft biler der er 10 år gamle og står kanon flot i lakken, så kan ikke lige se fidusen i det, men har du sat dig det i hovedet så prøv det og meld tilbage.
Det er slet ikke det vi snakker om her.SteffenR skrev:Til gengæld har du en ikke metallisk 308 i 8 forskellige toner sort.
Held og lykke med, at farve matche perl. lilla også.
Har lige fået ny bil man har kun givet 300000kr for den alt inkl. smider ikke folie på den da det næppe tage en bilka bule , kan ikke i min vildeste fantasi forstille mig at folie tager slaget fra en familie der sparker dørene op i din når de skal åbne dørene.preben76 skrev:Tjaaa. Hver sin smag vel. Hvis man nu smider 4-500k for en fabriksny bil så betyder 10-12k ekstra for en gang file jo ikke ret meget hvis det er planen at man gerne vil have en pæn bil i lang tid.
Jeg får leveret en fabriksny touran til november og der kommer helt sikkert folie på den. Er så træt af bilka buler og ridser fra folk der absolut skal gå helt op af ens bil.
Jeg regner da med at skulle beholde min bil i mange år så den ekstra udgift det vil koste mig tror jeg hurtig kan være tjent hjem igen i både glæde ved at have en ridsefri bil og at den er nemmere at sælge den dag det kommer.
Det er vel lidt det samme med en undervognsbehandling. Højere gensalgsværdi og glæden ved at man ved at det holder længere.
Har lige fået ny bil man har kun givet 300000kr for den alt inkl. smider ikke folie på den da det næppe tage en bilka bule , kan ikke i min vildeste fantasi forstille mig at folie tager slaget fra en familie der sparker dørene op i din når de skal åbne dørene.Play4Fun skrev:preben76 skrev:Tjaaa. Hver sin smag vel. Hvis man nu smider 4-500k for en fabriksny bil så betyder 10-12k ekstra for en gang file jo ikke ret meget hvis det er planen at man gerne vil have en pæn bil i lang tid.
Jeg får leveret en fabriksny touran til november og der kommer helt sikkert folie på den. Er så træt af bilka buler og ridser fra folk der absolut skal gå helt op af ens bil.
Jeg regner da med at skulle beholde min bil i mange år så den ekstra udgift det vil koste mig tror jeg hurtig kan være tjent hjem igen i både glæde ved at have en ridsefri bil og at den er nemmere at sælge den dag det kommer.
Det er vel lidt det samme med en undervognsbehandling. Højere gensalgsværdi og glæden ved at man ved at det holder længere.
Har lige fået ny bil "Ibiza Cupra" men har kun givet 300000kr for den alt inkl. smider ikke folie på den da det næppe tage en bilka bule , kan ikke i min vildeste fantasi ikke forstille mig at folie tager slaget fra en familie der sparker dørene op i din når de skal åbne dørene, det gjorde ihvertfald ikke på min svogers RS4.Play4Fun skrev:Play4Fun skrev:preben76 skrev:Tjaaa. Hver sin smag vel. Hvis man nu smider 4-500k for en fabriksny bil så betyder 10-12k ekstra for en gang file jo ikke ret meget hvis det er planen at man gerne vil have en pæn bil i lang tid.