Tonny skrev:Jeg tør ikke give et bud på chancerne men jeg mener at der er en mulighed for det.
Så længe I er enigeSteffenR skrev:0-0,01%
Vi krydser fingre for dig

Tonny skrev:Jeg tør ikke give et bud på chancerne men jeg mener at der er en mulighed for det.
Så længe I er enigeSteffenR skrev:0-0,01%

Mit eksemplel var også for at provokere lidt - set fra et økonomisk synspunkt er der jo ikke noget vildt i en Mercedes c180 fra 2011, mit bud er at du kommer fra den med mindre værditab end jeg har på min VW up over de par år vi begge har haft dem.Tonny skrev: Ha ha - det er lige nøjagtigt pointen det her. Peder din kommentar er lige nøjagtigt det man mødes af - selv synsmanden var nødt til at spørge mig om hvad jeg arbejdede med da jeg synede Porschen..
S4 var absolut også en outsider for mig. Sådan en 3,0T er bare lækker og til under 400k. Men der er nok mere afskrivning end på Porsche vurderede jeg ihvertfald.Bladerunner skrev:Efter at have fulgt denne tråd er jeg også blevet inspireret til noget sjovere.
Det bliver nok ikke en Porsche men måske en S4... De 211 heste er ikke nok mere
Pyt... Jeg køber altid biler kontant og nægter kategorisk at regne på hvad de koster mig i afskrivninger og opgraderingerlune skrev:Det er helt sikkert at s4 falder mere i pris.
Benægt - benægt og benægt!Bladerunner skrev:Pyt... Jeg køber altid biler kontant og nægter kategorisk at regne på hvad de koster mig i afskrivninger og opgraderingerlune skrev:Det er helt sikkert at s4 falder mere i pris.
Jeg er helt enig Lasse.Lasse R skrev:Synes farvekombi med den mørke blå lak og cognac kabine sidder lige i skabet!
Tak. Det er bestemt et argument og det har været med i overvejelserne.Snazzy skrev:Havde nok fundet noget andet end en 911 og fragte min familie rundt i, skulle uheldet være ude ville jeg LANGT hellere sidde i noget stationcar som rent faktisk er crashtestet.
Om det er et argument vurdere du selv.

Det er en fin vogn og thumps up for at prøve det af og få ført drømmen ud i livet,men det bliver alligevel lidt spændende om fruen kan blive ved med at skulle have den som eneste vognTonny skrev:1. Udfordring fra konen! Hun havde handlet i Merc og gjorde det klart at det ihvertfald ikke kunne være i Porschen. Da vi kom hjem testede jeg selvfølgelig.
Bum! Done deal. Der kunne have været en del mere og jeg har ikke engang pillet nødhjulet ud af den endnu
#Daily911Challenge
Make my day SørenSøren K skrev:Lige før man skulle købe merceren udelukkende for at få udløst spændingen om hvorvidt konens tommelfinger ender i retning op eller ned [WINKING FACE]
Tak!kumse skrev:Tonny, det er klasse at følge med i din tråd. Det giver lidt stof til eftertanke. Jeg er sikker på du får timevis af køreglæde fremover.
Det er sjældent man ser folk rent faktisk afprøve de forskellige problemstillinger.
Jeg har en ide til én. Nu kører du jo godt nok Merc. men ellers hører man jo flere være bekymrede for kombinationen af baghjulstræk, glat føre og konen bag rettet. Hvordan klarer 11'eren den i praksis?
Med 235 aktive brugere er det 1000 kr fra hver, så er Mercedes vækSøren K skrev:Lige før man skulle købe merceren udelukkende for at få udløst spændingen om hvorvidt konens tommelfinger ender i retning op eller ned [WINKING FACE]
Det er satme noget af en andelshaver forening vi skal have os så. Hvordan får vi lige fordelt, hvem der skal have lov til at køre i bilen?vw4ever skrev:Med 235 aktive brugere er det 1000 kr fra hver, så er Mercedes vækSøren K skrev:Lige før man skulle købe merceren udelukkende for at få udløst spændingen om hvorvidt konens tommelfinger ender i retning op eller ned [WINKING FACE]
Bare sådan for at komme godt fra start vil jeg da gerne melde mig frivilligt til at køre i den, indtil vedtægter/fordelingsnøgle osv. for foreningen er klar. (Jeg ved det, hårdt arbejde, men nogen er jo næsten nødt til at gøre det! Og vil jo bare gerne hjælpe til...KBoesen skrev:Det er satme noget af en andelshaver forening vi skal have os så. Hvordan får vi lige fordelt, hvem der skal have lov til at køre i bilen?vw4ever skrev:Med 235 aktive brugere er det 1000 kr fra hver, så er Mercedes vækSøren K skrev:Lige før man skulle købe merceren udelukkende for at få udløst spændingen om hvorvidt konens tommelfinger ender i retning op eller ned [WINKING FACE]![]()
![]()
Olieskift og kabinefilter pr 20tkmAndersjensen skrev:Tillykke med den - vanvittigt at du har gjort det (på den fede måde).
Hvordan er pladsen helt realistisk, hvis nu I tager alle 4 på tur med et par overnatninger? Er der plads til bagage til 4 mennesker?
Hvad med gearkassen - hvad kræver den af vedligehold? Olieskift hver 30.000 eller hvordan?