Hos Skodamichelskovbo skrev:Lækker bil !![]()
hvor kan rs fronten købes henne til denne model?
Hvorfor sælger du den ikke? Jeg kan da godt overtage den, så du er fri for den [VICTORY HAND]️️

Ice Fox skrev:Det vintersetup gjorde da ikke noget skidt for den.
Det ser sq godt ud.
Det er 235/35R19 Hankook icept på 8.5x19 ET45Stef coupe skrev:Kæft den er lækker![]()
Både sommer og vinter setup.Hvad er specs på dine vinterhjul?
Haha, nej jeg er ingeniør - Er blot en glad amatør når det kommer til fotograferingFrederik DH skrev:Jeg ved ikke om du er fotograf... Ellers burde du blive det. Tommel op!
Har familie derrathje skrev:Kommer du fra Herning området ?
Synes omgivelserne ser så bekendte ud
Så gætter jeg på du bor længere mod øst i landet.Lasse Jensen skrev:Har familie derrathje skrev:Kommer du fra Herning området ?
Synes omgivelserne ser så bekendte ud
PhillOS skrev:Hvis der nu var en der kom hen til mig og sagde "Hey jeg har en vildt fed Skoda Octavia", så ville jeg nok sige "pfft.. helt sikkert mester"
-Men den her.. Jeg har næsten ikke ord. Audi og BMW gå hjem. De skarpe linjer i fronten, og den lidt lange pram-agtige silhouette. Hold nu F*** hvor ser den øse fed ud! Kæmpe tommel op herfra. Det må være drømmen når jeg engang skal have st.car og barnevogn.

Ingen billeder af kabinen?

Nej, SRS-TEC skærmene er desværre ikke kommet på endnu, da mine forårsplaner gik lidt i kludderKBoesen skrev:Er de bredere forskærme smidt på den? Synes ikke lige det er til at spotte.
Schmidt skrev:Den er så VANVITTIG flot den bil.
Jeg har aldrig tænkt at jeg ville have den model, men er ret overbevist om at lige netop den model bliver min næste bil.
Tror vi bor i nærheden af hinanden - Har spottet den live et par gange.
Den er virkelig flot skruet sammen