Jeg har læst flere der har gode erfaringer med det Rimwax.. Til 'hverdagsfælge' bruger jeg Chemical Guys JetSeal109 evt. efterfulgt af noget voks, men det behøver man ikke.. Jeg har fået 4 måneders beskyttelse ud af det, men der bliver også vasket fælge mindst en gang om ugen.
Når i vasker fælge, så brug ikke fælgrens. Det tærrer på den overfladebehandling som fælgene har fået, og trods det er "syrefrit" og jeg skal komme efter jer, så vil produkterne altid være mere voldsomme end autoshampoo. Så, brug en autoshampoo der er nænsom imod voksen/behandlingen. Jeg smider en sæbeblanding i en plastflaske og så bruger jeg en skummende forstøver fra Meguiars; så hænger sæben langt bedre ved.
Brugen af "kun" autoshampoo er naturligvis kun anbefalet, hvis fælgen er behandlet, men en overflade behandling er bestemt også anbefalet

Jeg "renser" fælge én gang om året med Meguiars Wheel Brightner, forsegler dem og løbende får de et par lag mere. En forsegling gør at jeg for det meste bare kan rense dem med højtryksrenseren og den spray-flaske med shampoo blandingen i.
Derudover så vil jeg anbefale SwissVax Autobahn, hvis der er nogen der er glade for at smide med pengene. Men, godt ser det nu ud og det virker fremragende. Støvet har virkeligt svært ved at sætte sig pga. PTFE indholdet. Prisen for 50ml ligger på lidt over 200 kr udelukkende for voksen, og så skal man så have Cleaner Fluid(deres lakrens/pre-wax cleaner).
Venligst,
Ebbe