Kan man lydisolere en nyere bil?
- Philip
- Aktiv medlem
- Geografisk region: Nordjylland
- VCDS ejer: Nej
- Geografisk sted: Arden
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 81 times
Kan man lydisolere en nyere bil?
Jeg har læst flere tråde om folk der lydisolere varebiler og gamle biler, men kan man lydisolere en nyere bil...
syntes den lille fabian syser en del, ved kørsel på motorvejen..
er det en stor operation - så man bare skal leve med det?
syntes den lille fabian syser en del, ved kørsel på motorvejen..
er det en stor operation - så man bare skal leve med det?
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- Geografisk region: København
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Geografisk sted: København
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Kontakt:
Re: Kan man lydisolere en nyere bil?
Jeg har dynamat liggende som jeg skal ha smidt i alle 4 døre og bagklappen på min Altea, og så have isoleret hjulkasserne foran også
Så ja, du kan sagtens isolerere mere
Så ja, du kan sagtens isolerere mere
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
Nyheder og konkurrencer : vagtuning.dk på facebook APR DK på facebook
- Cuno_golf3
- Medlem
- Geografisk sted: Aalborg
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 4 times
Se watchers A6, den er da pakket ind.
I fantasien kan man alt; materialer og bygningsdele kan ikke altid det hele, men man skal vælge og sammensætte de dele, der kommer nærmest på at gøre visionerne til virkelighed - det er kunsten.
- Philip
- Aktiv medlem
- Geografisk sted: Arden
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 81 times
Syntes måske det er lige at gå i ekstremerne - jeg gider ikk til at splitte bilen i atomer for det! Watcher gjorde det vel lige så meget for at få bedre lyd i anlæg, hvilket heller ikk er mit mål.Cuno_golf3 skrev:Se watchers A6, den er da pakket ind.
-
SKG
- Helt nyt medlem
Jeg synes til gengæld Watcher sparede utroligt meget på det. Et lag er godt, to lag er ekstra godt.Philip skrev:Syntes måske det er lige at gå i ekstremerne - jeg gider ikk til at splitte bilen i atomer for det! Watcher gjorde det vel lige så meget for at få bedre lyd i anlæg, hvilket heller ikk er mit mål.Cuno_golf3 skrev:Se watchers A6, den er da pakket ind.
Min far blev meget glad for de 3 plader (40 x 90 cm) vi brugte bag i hans Passat 3C. Det hjalp en del på al det støj der ellers bliver lavet i baggagerummet (tømme tønder buldrer mest, som bekendt).
-
Alfafreak
- Nyt medlem
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 37 times
De tre plader, hvad var det for nogle og hvor blev de monteret?SKG skrev:Jeg synes til gengæld Watcher sparede utroligt meget på det. Et lag er godt, to lag er ekstra godt.Philip skrev:Syntes måske det er lige at gå i ekstremerne - jeg gider ikk til at splitte bilen i atomer for det! Watcher gjorde det vel lige så meget for at få bedre lyd i anlæg, hvilket heller ikk er mit mål.Cuno_golf3 skrev:Se watchers A6, den er da pakket ind.
Min far blev meget glad for de 3 plader (40 x 90 cm) vi brugte bag i hans Passat 3C. Det hjalp en del på al det støj der ellers bliver lavet i baggagerummet (tømme tønder buldrer mest, som bekendt).
Nu med BMW i4
-
SKG
- Helt nyt medlem
http://www.b2-audio.com/damping_mats.htmlAlfafreak skrev:De tre plader, hvad var det for nogle og hvor blev de monteret?
Sådan nogen
Der blev brugt en hel til hattehylden, en halv til hver side i baggagerummet, og så en plade til de resterende større flader vi fandt. Installationen var ikke så systematisk, men han synes det hjalp en del
- kimhemm
- Meget aktiv medlem
- VCDS ejer: Ja
- Kommerciel bruger: vagtuning.dk
- Kontakt:
Mener så til gengæld at dynamat er noget tykkere end det du linker til længere nede, og så går regnestykket jo lige opSKG skrev:Jeg synes til gengæld Watcher sparede utroligt meget på det. Et lag er godt, to lag er ekstra godt.Philip skrev:Syntes måske det er lige at gå i ekstremerne - jeg gider ikk til at splitte bilen i atomer for det! Watcher gjorde det vel lige så meget for at få bedre lyd i anlæg, hvilket heller ikk er mit mål.Cuno_golf3 skrev:Se watchers A6, den er da pakket ind.
http://www.vagtuning.dk Software = APR og Chiptuning.nu (landberg) - Hardware = APR - Bilstein - BSH - Eibach - Forge- Integrated Engineering - Milltek - Volkswagen Racing og meget andet...
-
Leff
- Nyt medlem
- Geografisk region: Sønderjylland
Der er jo forskellige produkter fra Dynamat, men grunden til det er meget dyrere end alt det andet, er fordi det er bedre, tyndere og lettere.
Hvis man køber de billigere mærker, så vejer de sgu en del, og de er ret tykke.
Dynamat bliver tit brugt ved Emma( Lyd konkurrence ) Fordi det er så godt som det er, og så er det ik særlig tyk, og der vejer heller ik ret meget iforhold til de andre mærker.
Du kan få det her firma til at lave det for dig.
www.au2world.dk
Hvis man køber de billigere mærker, så vejer de sgu en del, og de er ret tykke.
Dynamat bliver tit brugt ved Emma( Lyd konkurrence ) Fordi det er så godt som det er, og så er det ik særlig tyk, og der vejer heller ik ret meget iforhold til de andre mærker.
Du kan få det her firma til at lave det for dig.
www.au2world.dk
-
Alfafreak
- Nyt medlem
- Has thanked: 16 times
- Been thanked: 37 times
TakkerSKG skrev:http://www.b2-audio.com/damping_mats.htmlAlfafreak skrev:De tre plader, hvad var det for nogle og hvor blev de monteret?
Sådan nogen
Der blev brugt en hel til hattehylden, en halv til hver side i baggagerummet, og så en plade til de resterende større flader vi fandt. Installationen var ikke så systematisk, men han synes det hjalp en del
Og så her jeg lige haft "fornøjelsen" af en Fabia st.car som udlejningsbil. Det er da sygt så meget dækstøj der er i sådan en. Motorstøjen er først generende på motorvejen, men dækstøjen det er fra 50!
Nu med BMW i4